خرید ملک در استانبول | چرا باید در این شهر سرمایه گذاری کرد؟

در چه کشوری می توان سرمایه گذاری کرد؟ آیا خرید ملک در ترکیه می تواند به بالا رفتن سرمایه ما کمک کند؟ این ها سوالاتی است که در این اوضاع اقتصادی و بالا رفتن ارز، از ما پرسیده می شود. در این مقاله می خواهیم خرید ملک در استانبول را بررسی کنیم که آیا سرمایه گذاری در استانبول باعث افزایش سرمایه می شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سر فصل های مقاله:

  • قیمت مناسب نسبت به ارزش ملک
  • اقلیم عالی
  • هزینه های زندگی و قیمت خرید ملک در استانبول
  • خرید ملک در ترکیه موجب دریافت اقامت می شود
  • عدم وجود مالیات بر ارث
  • غذا های ترکیه

سرمایه گذاری در طول زندگی برای هر فرد لازم است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستنید که در ایران زندگی می کنید و ترس از دسته دادن سرمایه خود را دارید؛ می توانید با یک تصمیم درست و منطقی نه تنها سرمایه خود را از دست ندهید، بلکه آن را چند برابر کنید. شرکت آسیاملک می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کنند.

قیمت مناسب نسبت به ارزش ملک

قیمت ملک در ترکیه، نسبت به دیگر کشور های مانند اروپا و آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس پایین تر است. به همین دلیل خرید خانه در استانبول می تواند بهترین گزینه پیش رو باشد. خرید ملک برای هر فردی گرانترین سرمایه گذاری است. زیرا در هیچ جای دنیا این امر به سادگی ممکن نیست.

در استانبول اگر سرمایه مناسبی داشته باشید می توانید بهترین ویلاها را برای خود خریداری کنید بعد از چند سال سرمایه خود را چند برابر کنید. همانطور که می دانید، استانبول کشور سرسبزی است، خرید ویلا می تواند برای شما آرامش زیادی را به همراه داشته باشد.

اقلیم عالی

یک دیگر از دلایل سرمایه گذاری در استانبول آب هوای عالی و اقلیم منحصر به فرد ترکیه می باشد. آب و هوای ترکیه منحصر بفرد است و اقلیم این کشور جزء بهترین ها در دنیا محسوب می شود. کسانی که تجربه خرید خانه در استانبول دارند و از ویو عالی آن استفاده می کنند می توانند به خوبی این موضوع را درک کنند. اما باید در نظر بگیریم.

استانبول نیز مانند تمام نقاط دنیا مشکلات آب و هوا دارد. مانند بارش های ناگهانی، در زمستان به ندرت دمای هوا به 5 درجه سلسیوس می رسد. اما زیبایی اقلیم و آب و هوای خوب آن دلیل قوی برای خرید ملک ترکیه است.

مناطق زیادی برای خرید ملک در استانبول وجود دارد.

هزینه زندگی و قیمت ملک در استانبول

اگر در دور ترین نقطه در ترکیه باشید، باز هم به خرید روزانه خود دسترسی دارید. هزینه خورد و خوراک از بقیه کشور های دیگر ارزان تر است. شما هر بودجه داشته باشید می توانید خانه بخرید. زیرا خرید ملک در استانبول با هر بودجه ای امکان دارد.

از خانه های یک خوابه و کوچک گرفته تا آپارتمان  و ویلاهای بزرگ و چند خوابه که داری استخرهای اختصاصی و حیاط های بزرگ که چشم هر بیننده ای را می تواند خیره کند. شما می توانید به سمت خانه هی ساده بروید و پول کمتری را هزینه کنید و یا سرمایه خود را بیشتر کنید و به سمت خانه های زیبا و لوکس بروید. تصمیم گیرنده شما هستید.

خرید ملک در استانبول موجب دریافت اقامت می شود

یکی دیگر از دلایل سرمایه گذاری در استانبول اقامت است. سرمایه گذاری یک بحث و دریافت اقامت نیز بحث جدا است. خوشبختانه در قانون ترکیه کسانی که تا سقف250000 هزار دلار خانه بخرند می تواند اقامت این کشور را دریافت کنند و بعد از مدتی شرایط گرفتن پاسپورت و حق شهروندی را نیز کسب کنند.

اگر در ترکیه صاحب خانه باشید و تصمیم بگیرید با ویزای توریستی از تعطیلات خود استفاده کنید، مدت زمان محدودی می توانید این کار را انجام دهید. زیرا زمان ویزای توریستی در ترکیه برای ایرانیان 90 روز است. اگر بخواهید مدت زمان بیشتری را در این کشور بگذرونید باید مقیم این کشور باشید و می توانید تا هر مدتی که دوست داشته باشید در این کشور باشید.

((در چند سال گذشته، تحولات گسترده ای در برخی از شهرهای ترکیه اتفاق افتاده است، بنابراین ارزش املاک در ترکیه به جایی رسیده است که در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته و مردمان زیادی با فرهنگ های مختلف، به این شهرها علاقه مند شده و قصد مهاجرت به این کشور را داشته اند. شرکتهای ساختمانی در ترکیه با هدف ساخت برخی از مجلل ترین ساختمان ها در زیباترین مکانها، رونق زیادی یافته اند. ما خود نیز می دانیم که خرید ملک در ترکیه و اقامت در این کشور، کار ساده ای نیست.))

عدم وجود مالیات بر ارث

در ترکیه مانند ایران چنین مالیاتی وجود ندارد، در حالی که در کشور های دیگر مانند انگلستان اگر به خواهید، ملک های خود را به فرزندان خود منتقل کنید تا 20 درصد باید مالیات به دولت پرداخت کنید. اما در کشور ترکیه چنین قانونی وجود ندارد و تا به امروز نیز چنین چیزی مطرح نشده است این یکی از دلایل سرمایه گذاری در استانبول می باشد.

غذاهای ترکیه ای

هر کشوری غذاهای مخصوص به خود را دارد. ارتباط برقرا کردن با غذاهای مختلف کشور های دیگر، بسیار سخت می باشد. اما کشور ترکیه به دلیل نزدیک بودن به ایران از نظر فرهنگی و غذایی باب دندان ما ایرانیان است زیرا تشابه زیادی به غذاهای ایران دارند. در کل کمتر کسی است که که غذاهای ترکیه را نچشیده باشد.

تمام مطالبی که در بالا گفته ایم، مهم ترین نکات و راهکارها برای خرید ملک در استانبول است می باشد. باید انتخابی درست داشته باشید که در آینده دچار مشکلات نشوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.