گوشی منعطف آنر با دو نمایشگر 8 اینچی و 6.5 اینچی عرضه می شود.

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره جزئیات گوشی انعطاف پذیر آنر منتشر شده است. براین اساس گوشی جدید این کمپانی با نمایشگر اصلی 8 اینچی و نمايشگر منعطف 6.5 اینچی روانه بازار فروش خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

وب سایت خبری GSMARENA، ضمن تایید لیست پتنت‌های ثبت‌شده همراه با اطلاعات منتشر‌شده به‌وسیله یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که، کمپانی آنر مشغول طراحی و تولید گوشی انعطاف پذیر جدید خود می باشد.

به نقل از Digital Chat Station، این محصول هوشمند منعطف با دو نمایشگر 8 اینچی و 6.5 اینچی طراحی شده است. این منبع در ادامه اعلام کرده است که، این پنل را BOE، بزرگ‌ترین تولید کننده صفحه نمایش در چین که قبلا نیز با هواوی همکاری میکرد، خواهد ساخت.

گرچه Honor همکاری اش را با Huawei قطع کرده و هم اکنون برند مستقلی محسوب می شود اما، هنوز هم بین گوشی های هوشمند این دو کمپانی شباهت هایی دیده می شود. به عنوان مثال گوشی هوشمند تاشو انر شباهت زیادی به گوشی های هواوی مانند میت X و میت Xs دارد.

با توجه به اینکه نمایشگر دیگر برای ثبت عکس سلفی و تماس تصویری در پشت محصول تعبیه شده است، هنوز مشخص نیست که آنر توانسته است تا به دانش طراحی این قابلیت دست یابد یا آن را از کمپانی مادر خود قرض می گیرد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.