نسخه جدید گلکسی A12 سامسونگ به زودی معرفی می شود

سامسونگ قصد دارد که نسخه جدید جدید گوشی Galaxy A12 را به همراه تراشه اگزینوس رونمایی کند. همراه چیکاو باشید.

این گوشی اقتصادی در نوامبر سال 2019 معرفی و تا آوریل 2021 در سایر بازار ها عرضه شد. هم اکنون به‌گزارش DealNTech و به‌نقل از Gizmochina، غول فناوری کره ای قصد دارد تا نسخه جدید گوشی هوشمند خود را به همراه تراشه اختصاصی خود روانه بازار فروش کند.

گفته می شود که Samsung، نسخه جدید گلکسی A12 را با شماره‌‌مدل SM-A127F و با جایگزین کردن تراشه اگزینوس 850 به جای هلیو 350 مدیاتک ارائه می کند. در اقل تفاوت نسخه پایه و جدید این گوشی هوشمند اقتصادی کره ای ای نیز همین می باشد! 

هم اکنون صفحه پشتیانی از این محصول در یکی از وب‌سایت‌های رسمی منطقه‌ای سامسونگ فعال و Bluetooth SIG نیز دیده شده است. 

انتظار می رود که محصول جدید این کمپانی کره ای با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع HD+ LCD به همراه بریدگی قطره‌ای، مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین عریض 48 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، به همراه باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی برای تامین انرژی گوشی و شارژ سریع 15 واتی ارائه شود. 

سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره اجرای این محصول میان رده با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 10 مبتنی‌بر One UI Core 2.x یا جدید‌ترین سیستم‌عامل، یعنی اندروید 11 مبتنی‌بر One UI Core 3.x منتشر نکرده است.

با توجه به اینکه تفاوت اصلی نسخه جدید گوشی هوشمند این کمپانی کره ای با نسخه قبلی آن در بخش تراشه ها می باشد، ممکن است که در سکوت خبری رونمایی شود.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.