رندر های اوپو رنو 6Z منتشر شد

اپو قصد دارد تا گوشی های سری Reno6 را مانند سری Reno5 توسعه دهد. در همین راستا در تاریخ 21 جولای ( 30 تیر ماه) شاهد معرفی نسخه جدید گوشی های سری رنو 6 با نام Reno 6Z خواهیم بود. این کمپانی تصاویر رندر مربوط به محصول جدید خود را منتشر کرده است. همراه چیکاو باشید. 

به نقل از Gizchina، محصول جدید این کمپانی با صفحه نمایش بدون حاشیه مجهز به پانچ هول، دوربین های سه گانه عمودی تعبیه شده در ماژول مستطیل شکل، سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ارائه می شود.

انتظار می رود که دوربین سوم این محصول مقرون به صرفه برای گرفتن عکس های ماکرو یا در خوشبینانه ترین حالت ممکن از نوع تله فوتو باشد. 

دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راستی و دکمه پاور در لبه سمت چپ جایگذاری شده اند. همچنین با توجه به رندر های منتشر شده انتظار می رود که سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه شود. 

گوشی اقتصادی OPPO در دو رنگ مشکی و سبز درخشان، با تراشه مدیاتک Dimensity 800U، پشتیبانی از فناوری 5G، رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد. 

براساس گزارشات منتشر شده احتمالا این محصول از رم مجازی پشتیبانی می کند و به همین دلیل این امکان را به شما می‌دهد تا 5 گیگابایت از فضای ذخیره سازی داخلی را به رم دستگاه اختصاص دهید.

براساس اطلاعات منتشر شده احتمالا نسخه زد سری رنو 6 با صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با رزولوشن FHD+، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک باتری 4300 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی ارائه می شود.

 

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.