مایکروسافت آپدیت‌های بزرگ ویندوز 11 را به صورت سالانه منتشر می کند

سران مایکروسافت به تازگی اعلام کرده اند که قرار است آپدیت‌های بزرگی برای سیستم عامل جدید این کمپانی یعنی ویندوز 11 به صورت سالانه منتشر شود. همراه چیکاو باشید.

چندی پیش شاهد معرفی ویندوز 11 به عنوان جانشین ویندوز 10 بودیم. این نسخه از ویندوز با پیشرفت‌های قابل ملاحظه در بخش‌های مختلف، مورد استقبال بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات نرم‌افزاری ردموندی‌ها قرار گرفت. 

 هنوز سوالات زیادی درباره این نسخه از ویندوز وجود دارد که برای یافتن پاسخ برخی از آنها می بایست تا زمان انتشار آن منتظر بود. به گفته Gizmochina، در زمینه پاسخ به پرسش چرخه‌ی انتشار به‌روزرسانی‌ ویندوز 11 اطلاعاتی منتشر کرده است. براین اساس مایکروسافت قصد دارد تا علاوه بر انتشار آپدیت های کوچک در بازه های زمانی کوتاه، به روزرسانی های بزرگ تری را به صورت سالانه ارائه دهد. 

برخلاف ویندوز 10 که سالانه دو آپدیت بزرگ دریافت می کرد، نسخه جانشین آن سالانه یک به روز رسانی بزرگ دریافت می کند. بنابراين به نظر می رسد که تیم فنی مایکروسافت تمرکز بیشتری بر روی رفع باگ های موجود خواهند داشت. 

همچنین در زمینه پشتیبانی نیز، ؛ نسخه‌های ویندوز 11 پرو، ویندوز 11 پرو Education، ویندوز 11 پرو ورک‌استیشن و ویندوز 10 هوم از پشتیبانی نرم‌افزاری 24 ماهه  در نظر گرفته شده است. 

مایکروسافت برای ویندوز 11 اینترپرایز، ویندوز 11 Education و ویندوز 11 IoT اینترپرایز پشتیبانی نرم‌افزاری 36 ماهه در نظر گرفته است که پس از اتمام این پشتیبانی ها، آپدیت‌های آن‌ها به دریافت پچ‌ امنیتی و رفع باگ‌های احتمالی خلاصه می شود. 

نسخه پشتیبانی نرم افزاری 18 ماهه نیز برای ویندوز 10 پرو، ویندوز 10 پرو Education، ویندوز 10 پرو ورک‌استیشن و ویندوز 10 ارائه می شود.

 با توجه به اینکه ویندوز 11 قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندروید را دارد و همچنین شخصی توانسته است پس از نصب ویندوز 11 روی گوشی هوشمند بازی‌ کرایسیس را در آن اجرا کند، انتظار می‌رود اتفاقات جالبی پس از انتشار این نسخه از سیستم عامل ویندوز رقم بخورد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.