مدیریت مطب با نرم افزار

مدیریت مطب با نرم افزار چیست؟ با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و این امر در همه ی وجوه زندگی انسان ها تاثیر بسزایی داشته است، حوزه بهداشت و درمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است یکی از نمادهای ظهور تکنولوژی در این زمینه مدیریت مطب با نرم افزار است. این نوع نرم افزار می تواند در هنگام مراجعه افراد به کلینیک و مطب پزشکان موقعیتی را ایجاد کند که علاوه بر پزشک و منشی بیمار نیز فرایند درمان را با راحتی بیشتری بگذراند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نرم افزار مطب بر روی لینک کلیک کنید https://selakteb.com/product/نرم-افزار-مطب/

استفاده از نرم افزار مدیریت مطب باعث می شود که حقوق بیماران حفظ و در مدیریت مطب نظم و انسجام بیشتری را مشاهده کنیم. با توجه به اینکه در شرایط کنونی استفاده از روش های سنتی چندان موثر نیست. مدیریت مطب با نرم افزار باعث می شود که پزشکان بتوانند در جهت مراقبت و سلامت امنیت و اثر بخشی بیشتری را در ارتباط با درمان تجربه کرده همچنین می تواند موجب کاهش خطاهای پزشکی و مدیریت بیماری های مختلف حاد و مزمن را ایجاد کرده و اطلاعات را بروزرسانی کند.

امکاناتی که مدیریت مطب با  نرم افزار دندانپزشکی سلاک طب در اختیار کاربران قرار می دهد که از سه بخش مختلف تشکیل شده که مخصوص پزشک، منشی، بیمار است. هر کدام از قسمت های این نرم افزار امکانات جالبی را در اختیار پزشکان، منشی و بیماران قرار می دهد و باعث می شود که امور مربوط به هرکدام از بخش ها را سرعت بخشیده و تسهیل  شود.

سلاک طب برترین مرجع دریافت نرم افزار های پزشکی

مدیریت مطب با نرم افزار در بخش های مختلف امکان ارتباط مستقیم و لینک بودن با دیگر بخش ها را داشته و موجب هماهنگی میان بخش های مختلف می شود. نکته قابل توجه در ارتباط با مدیریت مطب با نرم افزار این است که اگر در یک مکان چند پزشک با تخصص های گوناگون وجود داشته باشد این امکان وجود دارد که پزشکان به همراه دستیاران شان از قابلیت های چند وجهی که در این نوع نرم افزارها وجود دارد بهره مند شوند.

آشنایی با نرم افزار داروخانه

نرم افزار - چیکاو

نرم افزار مدیریت داروخانه به عنوان یک پلتفرم اطلاعاتی محسوب می شود که امکان استفاده از آن در تنظیمات سرپایی نیز وجود دارد. مطمئنا این سوال پیش خواهد آمد که این نرم افزار قادر است چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار دهد؟ سیستم این نوع نرم افزار به شکلی طراحی شده است که امکان ذخیره داده ها را داشته و با ایجاد عملکردی می تواند مصرف دارو را در داروخانه ها سامان دهی و حفظ کند. موارد استفاده از این سیستم ها به شکل یک تکنولوژی کاملا مستقل برای داروخانه و بیمارستان ها طراحی شده است.

برای تهیه این نرم افزار کلمه نرم افزار داروخانه رو لمس کنید.

دلیل استفاده از نرم افزار داروخانه چیست

این نرم افزار ها با اهداف متعددی طراحی شده اند  و مهم ترین آن امنیت در توزیع دارو است. در هنگامی که فرایند توزیع دارو انجام می پذیرد سیستم از دکتر دارو ساز درخواست می کند که داروهای بیمار را مورد بررسی قرار داده تا به این ترتیب از صحت میزان و دوز مصرف دارو اطمینان حاصل شود. این امر باعث می شود که بر روی برچسب مصرف دارو اطلاعات درست درج شود. از دیگر ویژگی های سیستم های پیشرفته نرم افزارهای مخصوص دارو خانه این است که امکان ارائه ی تصمیم گیری بالینی را به وجود آورده و پیکربندی آن ممکن است به شکلی انجام گرفته باشد که امکان مداخلات بالینی را در اختیار دارو سازها و امکان یک موقعیت برای مشاوره به شکل کلامی برای بیماران در صورت نیاز به وجود می آورد.

ویژگی های نرم افزار داندانپزشکی

نرم افزار - چیکاو

نرم افزارهای دندانپزشکی این امکان را ایجاد می کنند که سرویس هایی را مبتنی بر تکنولوژی در یک قالب اختصاصی امکان خدمات یکپارچه را به وجود می آورد. یکی از ویژگی های این نوع نرم افزارها این است که به کاربران امکان می دهد که بیماران را به شکل کاملا الکترونیک پذیرش کرده و قابلیت ثبت امضاء و اثر انگشت را به شکل کاملا الکترونیک داشته باشند و بعد از انجام این فرایند برای بیماران کارت مخصوصی را صادر کنند.

قابلیت جستجوی پرونده ی بیماران به شکل کاملا پیشرفته و سریع این جستجو با شیوه های مختلف نظیر کارت صادر شده ، اثر انگشت و دیگر مشخصات بیماران امکان پذیر است.

از دیگر ویژگی های نرم افزار دندانپزشکی می توانیم به قابلیت نوبت دهی اشاره کرد که این عملیات با توجه به ساعت و تاریخ همچنین حضور تعداد دندان پزشک در کلینیک انجام می پذیرد. از دیگر قابلیت های آن امکان هشدار برای روزهای تعطیلی که در تقویم و برای مطب دندانپزشکی وجود دارد.

با توجه به اینکه این نرم افزارها از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار هستند قصد داریم به مهم ترین آن ها بپردازیم که امکان مدیریت ارتباط با بیماران یک نمونه از آن است به این شکل که به وسیله پیامک به بیماران زمان ملاقات یا زمان چک را یادآوری می کند. امکان شناسایی بیماران با متصل شدن به سیستم پیامکی به صورت آنلاین و سیم کارت شخصی می توانید وضعیت بیمار را بررسی کرده که مراجعه کننده جزو بیماران قدیمی یا جدید است. صورتحساب و پرونده بیمار در چه وضعیتی است. این اطلاعات را می توانید از طریق اتصال به برنامه کالر آیدی تلفن نیز دریافت کنید.

امکان پشتیبانی از انبار داری با تعریف کالاهای دندانپزشکی نیز از دیگر قابلیت های آن به شمار می رود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.