با ویدئو پروژکتور هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Compact  سینما را به خانه بیاورید

امروزه با استفاده از ویدئو پروژکتورهای هوشمند می‌توانید به راحتی خانه خود را به یک سینما تبدیل کنید یا در مسافرت‌های خود به راحتی فیلم‌ها را با کیفیت بالا ببینید. ویدئو پروژکتور شیائومی مدل Compact از سال ۲۰۱۷ وارد بازار شده‌اند و کمپانی شیائومی روز‌به‌روز با مدل‌های بهتر و قابلیت‌های بیشتر توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پروژکتور هوشمند شیائومی مدل  Mi Smart Compact که با نام MI SMART COMPACTنیز شناخته می شود، بهترین وضوح تصویر و صدا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از تصاویر و فیلم‌های پخش شده لذت بالایی ببرید. این ویدئو پروژکتور با وجود افزایش قابلیت‌های آن نسبت به سایر محصولات مشابه همچون MI 4K 150  قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارد.

در این مقاله به نقد و بررسی ویدئو پروژکتور هوشمند شیائومی مدل MI SMART COMPACTمی‌پردازیم.

بررسی ویژگی‌های  Mi Smart Compact

این مدل از ویدئو پروژکتورهای کمپانی شیائومی، که مدت کوتاهی از ورود آن به بازار می‌گذرد، به غیر از برترین ویژگی‌های مدل‌های قبلی دارای آپشن‌های به‌روز و منحصربه‌فردی است که در این قسمت از مقاله به بیان این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

  • ویدئو پروژکتور MI SMART COMPACTبا روشنایی ۵۰۰ انسی لومن و رزولوشن FULL HD کیفیت بسیاربالا و وضوح 1080P را هنگام دیدن فیلم‌های موردعلاقه‌تان فراهم می‌کند.
  • قابل حمل بودن این ویدئو پروژکتور، امکان جابجایی آسان آن را فراهم کرده، به نحوی که می‌توانید به راحتی در سفرهای خود، ویدئو پروژکتور را به همراه داشته باشید و در هر مکان که مایل باشید، فیلم ببینید. ابعاد ویدئو پروژکتور MIJIA M055MGN، ۱۵*۱۵*۱۱.۵ سانتی‌متر است و دارای وزن ۱.۳ کیلوگرم است که بسیار سبک بوده و حجم بسیار کمی از فضا را اشغال می‌کند.

  • از دیگر ویژگی‌های این محصول که آن را از سایر ویدئو پروژکتورهای کمپانی شیائومی متمایز می­‌کند می‌توان به وجود درگاه USB و پورت HDMI اشاره کرد. علاوه بر این پورت‌ها، اتصال به وسیله بلوتوث می‌تواند مشکل حمل حجم زیاد سیم‌ها را برای شما قابل حل کند.
  • طول عمر ۳۰،۰۰۰ ساعتی لامپ‌های موجود در این ویدئو پروژکتور نشان از دوام بالای محصول داشته و نکته مثبت LED های موجود دراین ویدئو پروژکتور جلوگیری از آسیب به چشم و خستگی بیش از حد چشم است که از مزیت‌های استفاده از آن نسبت به تلوزیون‌ها است. لامپ‌های واقع در ویدئو پروژکتور کم مصرف بوده و علاوه بر کاهش انرژی مصرفی دارای یک چرخه تعویض طولانی است.
  • این محصول شامل دو اسپیکر (بلندگو) 5W است که در کنار آن محفظه‌ای صوتی بزرگ به عنوان مبدل صدای بلند وجود دارد.
  • ویدئو پروژکتور MI SMART COMPACTتمام رنگ‌ها را به صورت واقعی و با کیفیت بالایی نشان می‌دهد. در واقع این محصول تا ۸۵ درصد از رنگ‌های NTSC را تحت پوشش قرار می‌دهد و با دارا بودن میلیون‌ها لنز بازتابنده تصاویری شفاف مشابه یک سینمای واقعی ایجاد می‌کند.
  • نسبت نمایش صفحه تصویر این ویدئو پروژکتور 1.2:1 می‌باشد. تنظیم صفحه نمایش می‌تواند متفاوت باشد ولی در حالت معمول ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر است.
  • امکان نصب برخی برنامه‌های ضروری با وجود برنامه گوگل پلی استور و Android TV 9.0 Pie فراهم گردیده است.
  • این محصول دارای رم دو گیگابایتی DDR3 و حافظه فلش ۱۶ گیگابایتی eMMC می‌باشد.
  • ویدئو پروژکتور MI SMART COMPACTقابلیت پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3، WMA، AAC و AC3 و فرمت‌های ویدئویی MPG، AV، TS، MOV، MKV، DAT، VOB و MP4 را داراست.

 

نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور MI SMART COMPACT

نصب آسان ویدئو پروژکتور شیائومی  MI SMART COMPACTاز بهترین ویژگی‌های این محصول است که استفاده از آن را برای تمامی افراد ممکن می‌سازد. این پروژکتور با قابلیت پرتاب با نسبت ۱.۲:۱ توانایی نمایش تصاویر بزرگ را از فاصله نزدیک را دارد و در صورت دور شدن از پرده نمایش تصاویری به اندازه ۲۰۰ اینچ تولید می‌کند. قابلیت فوکوس خودکار و دستی و همچنین زوم دستی در تنظیم تصویر مؤثر است.

سایر ویژگی‌های ویدئو پروژکتور MI SMART COMPACT

اسپیکر داخلی این محصول می‌تواند نیاز به بلندگو را برطرف کند و صدای باکیفیتی را به وسیله بلوتوث یا درگاه‌های ویدئو پروژکتور فراهم کند.

وجود وایرلس داخلی در این ویدئو پروژکتور امکان وصل شدن آن به لوازم هوشمندی چون گوشی، لپ تاپ و تبلت را ایجاد کرده تا بدون استفاده از کابل و راحت‌تر بتوان صفحه‌ی این لوازم را با اندازه ۲۰۰ اینچ مشاهده کرد. این قابلیت خبر خوبی برای گیمرهایی است که مایل به بزرگتر کردن صفحه نمایش خود و قرارگیری بیشتر در فضای بازی هستند.

نسبت به محصولات تلوزیونی، ویدئو پروژکتور  MIJIA M055MGN، در بازه‌های بسیار طولانی مدت نیاز به تعویض دارد و این موضوع از کیفیت و پیکربندی بالای این محصول حاصل می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و بسیار خوب این دستگاه، دستیار گوگل است. در واقع این ویدئو پروژکتور دارای یک مینی ریموت کنترل است که در آن یک میکروفون داخلی برای دستیار گوگل تعبیه شده است. برای استفاده از آن کافی است دکمه‌ای که بر روی آن قرار دارد را فشار دهید و صحبت کنید. دستیار گوگل قابلیت پشتیبانی از 14 زبان زنده دنیا را داراست. این ویژگی سبب می‌شود تا استفاده از این محصول بسیار آسان‌تر شود.

 

جمع بندی

شاید تا چند سال پیش پروژکتورها اکثراً در محیط کاری و اداری به چشم می‌خورد و کسی به فکر تهیه آن برای منازل نمی ‌افتاد. اما امروزه با پیشرفت در تولید ویدئو پروژکتورها این محصولات به طور گسترده‌ای و با ویژگی‌های مختلف تولید می‌شوند و امکان مشاهده فیلم را با شرایطی مشابه سینما در منازل فراهم می‌کنند.

از بهترین ویدئوپروژکتورها می‌توان به محصولات ساخته شده در کمپانی شیائومی اشاره کرد. ویدئو پروژکتور هوشمند شیائومی مدل MI SMART COMPACTاز جدیدترین محصولات این برند است که طرفداران زیادی را به موجب قابلیت‌های فوق العاده خود جذب کرده است.

از جمله تفاوت‌های عمده این ویدئو پروژکتور با سایر محصولات این برند می‌توان به افزایش کیفیت تصویر و صدا، قابل حمل بودن آن و دستیار گوگل اشاره کرد. این محصول نسبت به کیفیت خود با قیمت خوبی در بازار عرضه می‌شود و نصب و راه‌اندازی آن نیز برای عموم مردم ممکن است. امکان زوم دستی و قابلیت تنظیم فوکوس به طور خودکار و دستی از سایر ویژگی‌های این محصول است.

برای خرید این ویدئو پروژکتور و دیگر ویدئو پروژکتورهای معروف می‌توانید به مراجع معتبر فروش این دستگا‌ه‌ها مراجعه کنید. کسب اطلاعات لازم در این زمینه می‌تواند در خرید این محصولات به شما کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.