احتمالا می میکس 4 از دوربین کاملا نامرئی بهره می برد

بر اساس جدید ترین شایعات به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد در ساخت گوشی می میکس 4 از دوربین سلفی کاملا نامرئی در زیر نمایشگر استفاده کند. همراه چیکاو باشید. 

به نقل از GsmArena، کمپانی چینی شیائومی مدت هاست که بر روی فناوری مربوط به دوربین زیر پنل (UPC)، کار می‌کند. در همین راستا احتمال دارد برای اولین بار در گوشی Mi Mix 4 شاهد به کارگیری این فناوری باشیم. به علاوه Ice Universe نیز می گوید که، شیائومی بالاخره متوجه شده است که چگونه می تواند دوربین را زیر نمایشگر مخفی کند. این نوع دوربین در زمانی که استفاده نمی شود با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست و به اصطلاح نامرئی می شود. 

بر اساس گمانه زنی های دیگر احتمالا پنل جلویی این محصول با رزولوشن 1080p+ و توسط Huaxing Optoelectronics ارائه شود. احتمالا قیمت این محصول از Mi 11 Ultra گران تر بوده و در نتیجه قیمت گذاری اولیه آن بیش از 6000 یوان‌ (930 دلار/ 790 یورو) می باشد. 

انتظار می رود که این گوشی هوشمند با پشتیبانی از UWB به همراه تراشه اسنپدراگون 888، باتری 4500 میلی‌آمپری با شارژ بی‌سیم 120 وات و 80 واتی  در ماه آگوست از Mi Mix 4 به همراه MIUI 13 رونمایی شود.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.