گوشی هوشمند کوالکام برای توسعه دهندگان با همکاری ایسوس رونمایی شد

کوالکام “Smartphone for Snapdragon Insiders” را برای توسعه دهندگان خود با همکاری ایسوس معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

توسعه دهندگان کوالکام شامل جامعه طرفداران و علاقه‌مندان این شرکت هستند که در تالارهای گفتگو آنلاین شرکت کرده و اولین اخبار مربوط به این شرکت را دریافت می کنند. بر همین اساس کوالکام برای پاسخدهی به این گروه گوشی جدید خود را ارائه می کند. 

گوشی Smartphone for Snapdragon Insiders به همراه یک جفت ایربادز با نام “Snapdragon Sound”، ساخته شده توسط Master & Dynamic ، در کنار قاب محافظ گوشی، آداپتور شارژ Qualcomm Quick Charge 5.0 و دو کابل شارژ با قیمت 1500 دلار عرضه می شود. 

از بارز ترین ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به صفحه نمایش 6.78 اینچی با پنل سامسونگ AMOLED در کنار وضوح 2448×1080 پیکسل و رفرش ریت 144 هرتز اشاره کرد. کوالکام برای محافظت از این نمایشگر از Gorilla Glass Victus بهره می برد. همچنین  قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن(AOD) نیز در ایم دستگاه به کار گرفته شده است. 

دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین سه گانه مجهز به لنز اصلی با سنسور 64 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8، یک سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید f/2.2 و یک سنسور 8 مگاپیکسل با بزرگنمایی 3 برابری به چشم می‌خورد. در اپ دوربین ویژگی های زیادی دیده نمی شود و تنها به استفاده از الگوریتم نرم‌افزاری مخصوص کوالکام یعنی Qualcomm AI برای بزرگنمایی خودکار و ردیابی اشیا از طریق هوش مصنوعی بسنده شده است. 

این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 888،512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و 16 گیگابایت RAM LPDDR5، اندروید 11 خام، باتری 4000 میلی آمپری، شارژر Quick Charge 5.0 Qualcomm در ماه آگوست در چین، ایالات متحده، آلمان، انگلیس، ژاپن، کره جنوبی و سرانجام هند در دسترس قرار می گیرد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.