گوشی نوا 8i هواوی معرفی شد

براساس جدیدترین اخبار، گوشی نوا 8i هواوی با تراشه اسنپدراگون 662، شارژ 66 واتی، دوربین چهارگانه و ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر ساعت رونمایی شد. این محصول به زودی راهی بازار مالزی می شود. همراه چیکاو باشید.

هم اکنون خانواده نوا 8 هواوی پنج نفره شده و شامل گوشی های نوا 8 فایوجی، نوا 8 پرو 4G، نوا 8 پرو 5G و نوا 8 اس ای و در نهایت گوشی نوا 8 آی می باشد. 

به نقل از GsmArena، این گوشی با صفحه‌نمایش 6.67 اینچی +LCD FullHD که هواوی آن را نمایشگر بدون لبه معرفی کرده است ارائه می شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در حفره بیضی شکل بالا سمت چپ نمایشگر به چشم می‌خورد. 

هواوی برای طراحی پنل پشتی این دستگاه از انحنای 4 بعدی به همراه لبه‌های گرد و بدنه‌ی صیقلی استفاده کرده است. دوربین چهارگانه تعبیه شده در پنل پشتی نیز دارای سنسور های 64 مگاپیکسل، دوربین 8 مگاپیکسل اولتراواید، دوربین 2 مگاپیکسل ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسل سنجش عمق می باشد. 

از دیگر مشخصات نرم افزاری جدید ترین گوشی هوشمند کمپانی چینی هواوی می توان به بهره مندی از تراشه اسنپدراگون از تراشه‌ی اسنپدراگون 662 با 8.6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و قدرت نرم‌افزار آن با اندروید 11 اشاره کرد. 

هواوی در ساخت این محصول از باتری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی در عرض 17 دقیقه به 60 درصد و در مدت‌زمان 38 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

در نهایت این محصول با قیمت 1299 رینگیت (حدود 312 دلار) در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود و هم اکنون نیز در فروشگاه آنلاین هواوی می توان آن را پیش‌خرید کرد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.