گلکسی S21 اولترا 5G در رنگ بندی جدید ارائه می شود

براساس گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، سامسونگ برای گوشی پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S21 اولترا 5G علاوه بر رنگ های قبلی رنگ سورمه ای هم عرضه می کند. همراه چیکاو باشید.

همانطور که میدانید گوشی Galaxy S21 اولترا دی ماه سال گذشته راهی بازار فروش شد. هم اکنون سامسونگ تصمیم گرفته است تا این گوشی را با رنگ سورمه ای نیز راهی بازار فروش کند. این محصول در حال حاضر در رنگ های مشکی، نقره‌ای، آبی و قهوه‌ای در بازار فروش در دسترس می باشد.

به نقل از GsmArena، هم اکنون با مراجعه به فروشگاه Best Buy  می توان گوشی گلکسی اس 21 اولترا را با رنگ سورمه ای مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را خریداری کرد. این گوشی هوشمند برای سایر شرکت ها در دسترس نیست و تنها شرکت ورایزن با قیمت 1100 دلار عرضه می شود. همچنین قیمت نسخه آزاد این گوشی پرچمدار هوشمند کره ای 1200 دلار می باشد.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا 5G را با رنگ سورمه ای و همان مشخصات قبلی ارائه می کند. از بارزترین ویژگی های این محصول می توان به تراشه اسنپدراگون 888، نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD + و نرخ نوسازی 120 هرتز داینامیک، دوربین 108 مگاپیکسلی، دوربین 40 مگاپیکسلی سلفی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر 25 واتی سیمی و 15 واتی بی‌سیم اشاره کرد.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.