خرید چسب بتن sa12 از بازرگانی خدیو

چسب بتن چیست؟ چسب بتن SA12 شیمی ساختمان از افزودنی های بتن است. این چسبها مقاومت کششی، خمشی و همچنین دوام بتن، گچ و آهک را بالا می برند و عملکرد آنها را بهتر میکنند. افزایش چسبندگی بتن، مهمترین خاصیت چسبهای بتنی است. چسبهای بتنی در مقابل رطوبت، سرما و گرما، ‌نور‌، آتش و ضربه کاملاً مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سيمان در ملات است.  استفاده این چسب ها در سازه‌ها علاوه بر صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بيشتر سازه،‌ بالا رفتن سرعت عمليات‌، سبک سازی سازه‌ها و آنتی باکتریال شدن سازه خواهد شد. چسب‌های بتن به دو نوع چسب بتن اپوکسی و لاتکس (پلیمری ) تقسیم میشوند. همه ی چسب ها یا شامل پلیمر هستند یا هنگام واکنش شیمیایی حاصل میشوند. پلیمر ها موجب چسبندگی چسب ها می‌شوند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید چسب بتن sa12 از بازرگانی خدیو

موارد کاربرد چسب بتن

  • برای آب بندی بتن
  • برای افزایش چسبندگی بتن
  •  افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن
  • برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی سازه‌های بتنی که در خشکی بوده ‌یا در تماس با رطوبت هستند‌.
  • برای نماسازی بر روی بتن قدیمی
  • برای ساخت ملات‌های ترمیمی و قدیمی یا بتن خود تراز شونده و برای کف‌سازی و پرکردن درز‌های ساختمانی و ساخت و ترمیم سطوح بتنی

نحوه استفاده از چسب بتن

در ابتدا باید چسب بتن را با آب مخلوط کنید و مخلوطی رقیق به وجود بیاورید. سپس این مخلوط را به بخش های خشک که در بتن وجود دارد اضافه کنید. میزان مصرف چسب بتن به عواملی همچون ضخامت و فشار وارده  بستگی دارد.

چسب بتن مخصوص آب بندی SA12

SA12 بصورت مایع بوده و ظاهری شيری رنگ دارد که پس از مصرف کاملاً بی رنگ میشود. این چسب سازگار با محیط زیست بوده و در مقابل مواد شوینده مقاوم است. از مزیت های دیگر چسب SA12 مقاومت در برابر فشار های منفی و مثبت آب مخازن عمیق می باشد. چسب sa12 بهترین جایگزین برای قیر و ایزوگام می باشد .

کاربردهای  SA12 :
  • تهیه ملات و آب بندی منبع های آب و استخرهای شنا و طرح های فاضلاب، تسویه خانه ها، سطوح بتنی دیوار و کف کارخانه ها ، انبارها و پارکینگ ها و زیرسازی جهت کفپوش
  • تعمیر و بازسازی بتن های پرتخلخل در فونداسون ها، پایه پل ها، بتن های آسیب دیده قدیمی
  • عامل چسبندگی در پودر بتونه کاسماتیک جهت صافکاری سطوح بتن اکسپوز و زیرسازی رنگهای اپوکسی، اکریلیک و پلی اورتان (پلی یورتان)
  • تهیه ملات های چسبنده با ماسه و سیمان و خاک سنگ جهت نصب سرامیک و سنگ
  • تقویت چسب سرامیک پودری BK1 و ملات بندکشی
  • تهیه بتونه سنگ جهت پرکردن تخلخل های سنگ پس از نصب و یا در سنگبری ها
  • تهیه ملات چسبنده برای صافکاری سراسری سطوح بتن

ویژگی های SA12 :

  • افزایش مقاومت چسبندگی ملات به بتن قدیم بدون استفاده از توری های فلزی
  • کاهش ترک ناشی از عدم جمع شدگی
  • انعطاف پذیری مناسب
  • افزایش مقاومت در مقابل سیکل های یخبندان
  • مقاوم در برابر نمک های یخ زدا
  • مناسب جهت آب بندی منابع آب آشامیدنی و استخر.
  • افزایش مقاومت کششی و خمشی و مقاومت سایش.
  • ملات های ساخته شده با SA12 تا 30 دقیقه قابل مصرف می باشد.

شرکت شیمی ساختمان

شركت شيمی ساختمان با تجربه ای نزدیک به نیم قرن، تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان سابقه درخشانی در سازندگی و آبادانی ایران عزیز دارد. توليدات شركت شامل بيش از 100 نوع محصولات در زمينه های مختلف اعم از : افزودني های بتن ، اندودهای آب بندی ، چسب های بتن ، چسب های کاشی ، ماستیک های درز بندی ، پوشش های محافظ و رنگ های نما ، نوار واتر استاپ ، افزودنی های ضد سایش سیمان میباشد. شرکت شیمی ساختمان دارای کادر فنی مجرب و آزمایشگاه مجهز کارخانه بعنوان آزمایشگاه همکار استاندارد افزودنی های بتن و چسب های کاشی فعالیت دارد.

شرکت شیمی ساختمان دارای گواهینامه ایزوهای – ISO 14001 – ISO 9001 OHSAS18001 و گواهینامه R&D از وزارت صنعت معدن تجارت می باشد. افتخار ما انتخاب شیمی ساختمان در سالهای 1390 تا 1398 بعنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد انتخاب می باشد.

یکی از افتخارات شرکت شیمی ساختمان، انتخاب مهندس مسعود هنرمند بنیانگذار شرکت، به عنوان چهره ماندگار صنعت شیمیایی ساختمان در سال 1397 توسط انجمن تولید کنندگان شیمیایی صنعت ساختمان می باشد. شیمی ساختمان یک شرکت با رویکرد کشف ، تولید و بهبود کارایی محصول است. وظیفه انجام این پروسه از تولید محصول به عهده واحد R&D شرکت می باشد. ما در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت بصورت مداوم کار تحقیقاتی بر روی محصولات موجود انجام می دهیم. بررسی ترکیبات مختلف جهت بهبود عملکرد و کارایی محصولات پروسه ای است که در این واحد به صورت مداوم انجام می شود. در سایه تلاش مداوم همکاران این بخش امروزه شیمی ساختمان دارای بیش از 100 محصول کارا و به روز می باشد.

بازرگانی خدیو

این مجموعه با مدیریت علی خدیو فعالیت خود را از سال 1378 در استان البرز و حومه آغاز نموده و پس از گذراندن دو دهه فعالیت مستمر، تلاش های شبانه روزی و بی وقفه و با اثبات شایستگی خود در زمینه کیفیت ، قیمت و توزیع، هم اکنون توانسته به عنوان یکی از فعالان بزرگ و معتبر پخش رنگ باشد. بازرگانی خدیو با کنترل به نحوه تهیه ، توزیع کالا و نظارت دقیق مدیریت و پرسنل مفتخر به کسب نمایندگی انحصاری چندین شرکت بزرگ و عاملیت توزیع برندهای معتبر گردیده است که در این راستا با استعانت به لطف پروردگار و پشتوانه اعتماد شما مشتریان عزیز شعبه جدیدی در سال 1397 در استان تهران تاسیس نمود. سبد محصولات پخش رنگ خدیو بیش از 5000 نوع کالا از قبیل رنگهای صنعتی، دکوراتیو ، پودری ، چسب 123 ، بتونه کناف ، چسب آکواریوم و … می باشد، همچنین این مجموعه عامل توزیع و پخش برند های معتبر از قبیل  ، جوهر رنگ زرفام ، رنگ ساندورا ، رنگ هاویلوکس ، رنگ لتو ، چسب قوام ، رنگ تهران نورآرا ، رنگ کاپارول ، چسب شمال ، رنگ هادی ، رنگ سما و مبین ، رنگ فاخر ، رنگ ماندگار ، رنگ پارس اشن ، چسب دلتا ، تینر بیات ، غلطک دکور ، رنگ سحر ، رنگ آرکو ، چسب جاوید ، پارس روور ، رنگ الوان ، رنگ قلم پریاب ، جلاسنج ، رنگ پارس بهار ، رنگ فراز پیشه و . . . می باشد.

این مجموعه امیدوار است با اهـداف بلند مدت و نگاه به آینده و همراهی شـما بزرگواران همچنان خدمتگذارتان باشد. استعلام قیمت رنگ و قیمت چسب چوب فقط از بازرگانی خدیو

آدرس مجموعه پخش خدیو ( شعبه کرج ) : کرج -کمالشهر – 400 متر مانده به پلیس راه -بعد از کوچه صفا -جنب تانکر سازی، تلفن تماس : 02634704200
آدرس سایت : http://khadivcenter.ir/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.