افزایش ترافیک سایت | 4 روش رایگان و یک روش طلایی!

افزایش ترافیک سایت

کسب و کارتو مجازی کردی و سایتت بازدید زیادی نداره؟ دنبال راه افزایش ورودی و کلیک سایتت هستی؟ میدونی کلی روش رایگان برای افزایش ترافیک سایتت وجود داره یا گاهی با صرف کمی هزینه میتونه کمکت کنه؟ در مورد مشاوره سئو چیزی شنیدی؟ این سوالات رو در حالت عادی کلی باید برای پیدا کردن جوابش تحقیق کنی؛ ولی امروز میخوام 4 تا روش بهت معرفی کنم که با انجام دادنش، ترافیک سایت خودتو تا 5 برابر بیشتر کنی! روش های بهتری هم هست که همشو داخل صفحه افزایش ترافیک سایت نوشتم براتون که میتونید استفاده کنید. نکته طلاییمون چیه پس؟ همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ترافیک سایت چیست؟ چرا اهمیت دارد؟

ترافیک سایت در واقع یعنی تعداد افرادی که از طریق مختلف سایت شما را پیدا میکنند و وارد آن میشوند؛ مثلا کاربرانی که از طریق سرچ گوگل آمده اند، کاربرانی که بنر تبلیغاتی شما را کلیک کرده اند و … یک جمله میگم اینو داشته باشید آخر بحث متوجه میشد منظورمو:

هرچه گسترده تر باشیم، بیشتر دیده خواهیم شد.

ترافیک سایت با طعم پیکان جوانان گوجه ای!

نمیدونم یادتون هست یا نه، قدیما عروس و دوماد که مراسمشون تموم میشد با یه پیکان جوانان گوجه ای! که بهش کلی ظرف و زنگوله و … آویزون بود میرفتن و توجه همه رو به خودشون جلب میکردن؛ تا حالا فکر کردین اگه همون عروس و دوماد مثل دو تا کارمند بر فرض لباس میپوشیدن و به جای اون تشکیلات با اتوبوس یا دوچرخه میرفتن، بازم کسی میدیدشون؟ مسلما نه! پس برای اینکه دیده بشن و همه از این پیوند مبارک هم با خبر بشن، لباسشون رو تغییر دادن، ماشینشون رو تغییر دادن، زنگوله داشتن و رفتن پی زندگیشون!

خب برای اینکه سایت شما هم دیده بشه و نگاها را جلب کنه (جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت) شما هم کارای زیادی میتونید بکنید که به همه نشون بدید هستید و کلی خبر خوب تو کسب و کار شما براشون هست!

چرا باید مخاطب رو جذب کنم؟

خب اینکه خیلی واضحه ! شما هرچی بازدید کننده بیشتری از مغازه ت داشته باشی، آیا به تبع فروشت هم افزایش پیدا نمیکنه؟ خب سایت هم مثل همون مغازه ست فقط آنلاین. شما هرچی مخاطب بیشتری رو داخل سایتت داشته باشی، از بین اون ها مشتریان بیشتری هم پیدا میکنی. ولی خب چطور مخاطب رو جذب کنیم؟

معرفی 4 تکنیک رایگان افزایش ترافیک سایت!

قبول دارید مهمترین راه و اصلا پیشنیاز اینکه شما یک شخص رو بتونید جذب کنید، اینه که باهاش در تماس و تعامل باشید؟

روش های زیادی برای ایجاد این تعامل هست: تبلیغات ، تولید محتوا، بهینه سازی و سئو سایت و کلی راه دیگه که در موردش صحبت خواهیم کرد ولی خب خیلی از این موارد هزینه داره (اگر قیمت حدودی رو میخواید توصیه میکنم تعرفه سئو رو بیبنید) و شاید حداقل در ابتدای کارمون لازم نباشه. آیا به صورت رایگان هم در دسترس هستن این امکانات؟ البته که هستن!

1.شبکه های اجتماعی، بازار رایگان افزایش ترافیک سایت

اولین و موثر ترین روش، محتوا گذاری در شبکه های مجازی معروفی مثل فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و … ست که از این طریق میتونید به چند مزیت دست پیدا کنید: اول از همه ، معرفی خودتون به مخاطبین، دوم دریافت سیگنال از شبکه های اجتماعی که به شما قدرت آنالیز سلایق کاربر و هدف گذاری بر اساس اون رو میده، سوم جامعه هدف خودتون رو میتونید گسترش بدید! به تمام این دلایل، شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید!

2.تبادل لینک و تبلیغات، از هر دست بدهید از همان دست خواهید گرفت!

تبادل لینک

تبادل لینک با سایت ها و کسب و کار هایی که رقیب شما نباشد و در عین حال مرتبط به شما باشد، یکی از منابع و راه های بسیار موثر برای کسب مخاطب و تبلیغ و در نتیجه ترافیک رایگان برای سایت شماست. در انتخاب سایت ها دقت داشته باشید که از نظر رتبه و اعتبار مشابه شما باشند، گرچه سایت های با رتبه بهتر، موثر تر خواهند بود ، اما کسب رضایت آن ها دشوار ست.

تبادل تبلیغ

تبادل تبلیغ همانند تبادل لینک ست با این تفاوت که در این نوع تبلیغ، معمولا تبادل به صورت تبادل بنر انجام خواهد شد.
(این البته یک راه حل اشانتیون بود که بین اون 4 تا براتون توضیح دادم!)

3.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندیه و حتی موفقیت متوسط ایمیل‌ها می‌تونه منجر به افزایش ترافیک سایت چشمگیری بشه. فقط مراقب باشید که افراد را با رگبار ایمیل‌ها درباره محصولات جدیدتان بمباران نکنید که از شما و کسب و کارتان دلزده شود! ارسال یک ایمیل یادآوری دوستانه درباره محصول یا خدمت جدید میتونه به افزایش ترافیک سایت‌تان هم کمک کند و همزمان با جلب رضایت شما را از تبلیغ دهان به دهان (Words Of Mouth Marketing) هم بهره مند کنه.

4.پست مهمان، برای افزایش ترافیک به مهمانی بروید!

بلاگ های مختلفی در کنار فروم ها هستند که میتوانید با انتشار یک محتوا در آن به نام خودتون و هدایت کاربر به واسطه اون محتوا به سایتتون، افزایش ترافیک داشته باشید ؛ نکته مهم اینه که توی تولید محتوا همیشه از زبون خودتون بنویسید و از کپی کردن مطالب واقعا دوری کنین، مخاطب اومده حرف های شما رو بشنوه که چی برای گفتن دارید، نه تکرار حرفای بقیه رو!

یک تجربه طلایی | از متخصص راهنمایی بگیرید!

تا اینجا با 4 روش افزایش ترافیک سایتتون آشنا شدید که البته فقط همین نیست! تبلیغات PPC، تبلیغ مدت دار، PPI، سئو تکنیکال، سئو آن پیج و کلی موارد دیگه هم هست که تو این مسیر کمکتون میکنه ولی خب چطور از اون موارد هم با خبر باشیم؟ هر آدم هوشمندی میدونه که قبل از شروع هر کاری بهتره بعد از تحقیق، حتما مشورت هم بکنه؛ اما در این موارد با کی میشه مشورت کرد؟ خب بهترین مشاور شما کسیه که در این حوزه تخصص داشته باشه. از اونجا که افزایش ترافیک سایت زیرمجموعه سئو و بهینه سازی سایته، پس بهتری مشاور برای شما یک کارشناس سئو خوبه! اگه میخواید بدونید چه مسائلی رو میشه توی مشاوره فهمید، حتما حتما حتما صفحه مشاوره سئو رو مطالعه کنید.

نبض مارکتینگ | تماس با شما، باقیش با ما!

مشاوره سئو یکی از خدماتیه که آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ، برای کسب رضایت هرچه بیشتر شما دوستان براتون انجام میده و هر سوالی داشت باشید مشاورین ما به طور کامل پاسختون رو خواهند داد؛ شما میتونید طی همکاری با ما از خدمات زیادی بهره مند بشید که به طور خلاصه ایناست:

  • پشتیبانی تخصصی و ارائه گزارشات دقیق ماهیانه به صورت شفاهی و کتبی
  • بهبود ، اصلاح و بهینه سازی کلیه صفحات سایت
  • اعمال جدیدترین تنظیمات امنیت حرفه ای سایت
  • لینک سازی خارجی و داخلی برنامه ریزی شده
  • بررسی و تحلیل مشکلات ساختاری و کدنویسی سایت
  • بررسی و آنالیز تمامی لانگ تیل ها و کلمات کلیدی
  • آنالیز دقیق و بررسی سایت های رقیب
  • راه اندازی پشتیبانی آنلاین انواع پیام رسان ها
  • مشاوره برندینگ
  • مشاوره آگهی و ریپورتاژ

وقت طلاست! ما با کلی آموزش و خدمات که کسب و کار شما رو گسترش میتونه بده آماده ایم، کافیه همین الان تماس بگیرید!

خبر خوب اینکه به 50 نفر اول مشاوره ویژه به صورت رایگان داده میشه! پس معطل نکنید! همین الان با شماره های 02188815970 یا 02188815943 تماس بگیرید! ساعات پاسخگویی 9 صبح تا 18 عصر

حالا متوجه شدید که چرا گفتم:

 

هرچه گسترده تر باشید، بیشتر دیده میشید.

وقتشه شروع کنیم! ?

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. kimia می گوید

    چجوری بعد از اینکه ترافیک سایتمون افزایش پیدا کرد اونا رو تبدیل به مشتری کنیم؟