نماشویی و روش های آن:نماروز

نماشویی و روش های آن در شرکت معتبر خدماتی نماروز بسیار متنوع و با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا انجام می شود، این مجموعه بزرگ خدماتی سالهاست که با تکیه بر نیروی مجرب و حرفه ای خود در زمینه اجرای انواع خدمات کار در ارتفاع از قبیل جوشکاری، سندپلاست، نقاشی، مرمت، پیچ و رولپلاک، نصب بنر، تعویض لامپ و غیره فعالیت می کند که با تعرفه های بسیار مناسب و اجرای خدمات ذکر شده در بالاترین سطح کیفی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. نماشویی ساختمان  از سری خدمات نگهداری نمای ساختمان های مسکونی و تجاری است که با توجه به نوع مواد و مصالح ساختمانی باید در بازه های زمانی مشخص و متوالی نسبت به اجرای آن اقدام نمود، زیرا نمای ساختمان اولین وجه از ساختمان است که بازدیدکنندگان با آن مواجه می شوند و به نوعی محل کار و زندگی افراد را مورد قضاوت قرار می دهد، و اکنون با پیشرفت صنعت معماری و ایجاد طرح های نوین برای نمای ساختمان معمولا تمامی ساکنین ساختمان های مسکونی  و تجاری برای حفظ نمای ساختمان خود که به نوعی شناسنامه و معرف برند تجاری آن هاست، از خدمات نماشویی ساختمان یا مقاوم سازی و مرمت آن ها استفاده می کنند. گذر زمان از مهمترین عامل های تخریب و آلودگی نمای ساختمان هاست، باران های اسیدی، ریزش مصالح، ضربه، آلودگی هوا، گرد و غبار و طوفان رفته رفته سبب آلودگی و تخریب نمای خارجی ساختمان ها می شود، که به ناچار ساکنین این مجموعه ها را ملزم به استفاده از خدمات نماشویی با استفاده از تجهیزات مدرن و مناسب می کند، البته نماهای شیشه ای در میان انواع نماهای ساختمانی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و دوره های اجرای خدمات نماشویی و ترمیم آن ها بسیار نزدیک تر  از دیگر نماهای سیمانی، سنگ، گرانیت، آجری و کامپوزیت است. برای استفاده از انواع خدمات نماشویی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت همواره توصیه می شود به مجموعه های مجرب و باسابقه مراجعه نمایید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برآورد قیمت نماشویی ساختمان

برآورد قیمت نماشویی ساختمان برحسب روش های اجرا، نوع مواد و شوینده های مصرفی، سختی کار، نوع طراحی و معماری نما و مساحت و ارتفاع آن محاسبه و تعیین می شود و معمولا از تعرفه های مشخصی برخوردار است. میزان آلودگی نما، نوع نما و مصالح بکار رفته در آن از مهمترین پارامترهایی هستند که نوع روش نماشویی را مشخص می کنند، با این وجود کماکان شستشوی نمای ساختمان با استفاده از آب بیشترین طرفدار را دارد، زیرا در این روش دیگر نگرانی از بابت ناسازگاری مواد شوینده با مصالح ساختمان وجود نخواهد داشت و ماندگاری و دوام آن افزایش پیدا می کند. با نماشویی ساختمان و حفظ زیبایی آن می توان از وضعیت پایداری نما اطمینان حاصل کرد و در صورت مشاهده هرگونه از عوامل فرسایشی و تخریبی نسبت به تعمیر و مرمت آن اقدام نمود و از بروز حوادث ناخوشانیند، جلوگیری کرد، بنابراین می توان شستشوی نمای ساختمان را در شمار روش های مطمئن در نگهداری سازه های مختلف قرار داد، و اجرای نماشویی را در بازه های زمانی مشخص و متوالی را در دستور کار ساختمان ها قرار داد، البته امروزه معمولا هیئت مدیره های ساختمان های بزرگ مسکونی و تجاری نسبت به این مسئله بسیار حساس هستند و طبق ضوابط و قوانین ساختمان نسبت به شستشوی آن اقدام می کنند. مجموعه معتبر کار در ارتفاع نماروز از فعالان اجرایی در زمینه نماشویی، پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان، مرمت و بازسازی و تمامی فعالیت مربوط به خدمات کار در ارتفاع می باشد، که با اعتماد و اطمینان کامل می توان انواع سفارشات نماشویی ساختمان و همچنین مرمت و ترمیم  نما را به این مجموعه سپرد، زیرا این مرکز برای اجرای سفارشات مشتریان در بالاترین سطح کیفی و کسب رضایت آن ها، پرسنل و راپل کاران حرفه ای خود را با توجه به مهارت هایشان در گروه های نماشویی، پیچ و رولپلاک و استحکام سازه قرار داده است و این فعالیت ها را با دقت و کیفیت بسیار بالایی به انجام می رساند.

 انواع روش های نماشویی ساختمان

انواع روش های نماشویی ساختمان را می توان با توجه به روش اجرا و تجهیزات مورد استفاده در حین کار در دسته های نماشویی با استفاده از داربست، کلایمر، ماشین بالابر و طناب قرار داد، که انتخاب آن ها وابسته به نوع ساختمان، مدت زمان انجام کار و معماری نمای آن است. نماشویی با استفاده از داربست: از قدیمی ترین روش های شستشوی نمای ساختمان و کار در ارتفاع است، که به دلیل هزینه بر بودن و مدت زمان طولانی اجرای کار، رفته رفته استفاده از آن منسوخ شده است. نماشویی به کمک کلایمر: این دستگاه ها که در دو نوع موتوری و دستی طراحی شده اند، کمک می کنند، در محورهای افقی و عمودی ساختمان بتوان حرکت کرد و فعالیت های مربوط به نماشویی و کار در ارتفاع را با سرعت و دقت بیشتری به انجام رسانید. نماشویی به کمک ماشین بالابر: در این روش که همانند کلایمر می توان به راحتی در محورهای عمودی و افقی ساختمان حرکت کرد، می توان تمامی خدمات نماشویی، نصب پنجره، بازسازی و مرمت را با دقت و کیفیت بسیار بالا انجام داد، و خستگی فعالان این صنعت را کاهش داده و به مراتب امنیت آن ها را ارتقاء داد. نماشویی با استفاده از طناب راپل: این روش از متداول ترین روش های اجرایی است، که در سالهای اخیر دلیل صرفه جویی در زمان و همچنین افزایش سرعت و کیفیت اجرایی کار طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. کاهش هزینه های نماشویی از مهمترین امتیازات این روش اجرایی است، لازم به ذکر است که افراد فعال در این زمینه حتما باید گواهینامه های کار با راپل را داشته باشند و ایمنی افراد در حین کار به عهده شرکت نماشویی است.

نکات مهم در اجرای نماشویی ساختمان

ایمنی کارکنان، استفاده از تجهیزات استاندارد، کسب گواهینامه های مربوط برای کار در ارتفاع، انتخاب روش مناسب نماشویی با توجه به بافت ساختمان، دقت در انجام کار و غیره از جمله نکات مهم در اجرای نماشویی ساختمان هستند که باید مورد توجه شرکت های فعال در این زمینه قرار بگیرند. نماشویی ساختمان با استفاده از آب از کم خطرترین روش های نماشویی است، که به صورت های خیساندن، شستشو با فشار و شستشو با بخار و آب گرم  انجام می شود، که کوچکترین آسیبی به بافت نما وارد نمی کند. اما در برخی موارد ممکن است به دلیل رسوب آلودگی و جرم در بافت نما از مواد شیمیایی استفاده کرد، که در این صورت حتما باید در قسمتی از ساختمان عملیات تست را انجام داد و سپس فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت های بسیاری در زمینه های اجرای خدمات نماشویی با ارزان ترین قیمت در حال فعالیت هستند، که هر کدام از آن ها در تلاش هستند، تا با ارائه خدمات بهتر و تعرفه های پایین تر توجه مشتریان بیشتری  را جلب نماید، و در این بازار پررونق خدماتی جایگاه بهتری را تصاحب نماید. شرکت نماروز از معتبرترین و محبوبترین مجموعه های نماشویی ساختمان با مناسب ترین قیمت است، که دامنه خدمات آن در زمینه کار در ارتفاع بسیار وسیع است.

با مراجعه به سایت نماروز می توان از نوع خدمات و شرایط اجرای کار در این مجموعه اطلاعات لازم را کسب نمود، و در صورت تمایل سفارشات خود را به این مرکز مجرب و باسابقه سپرد.

https://namarooz.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.