خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

این روزها افزایش سرسام آور قیمت انواع لوازم خانگی به معضل بزرگی تبدیل شده است؛ و در این میان قطعا اکثر خانواده ها به خصوص آن ها که مشغول تهیه جهیزیه برای فرزندان خود هستند، با مشکلات مالی مواجه شده اند و دیگر قدرت خرید آنچه مد نظرشان بوده است، ندارند. با وجود شرایط سختِ پرداخت تسهیلات بانکی و پیدا کردن ضامن، وام هم دیگر پاسخگوی مشکل آن ها نخواهد بود. اما یک راه حل خوب برای مقابله با این مشکلات، خدماتی است که سیستم امتیازدهی نوین به منظور تسهیل امر خرید برای مشتریان ارائه کرده است؛ از این طریق همه می توانند به خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن بپردازند و دیگر برای خرید تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی و … نگرانی نداشته باشند. حتما می پرسید چگونه؟! با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را راهنمائی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید اقساطی چه فوایدی دارد؟

  • شما می توانید خرید هر محصول یا پرداخت های غیرمنتظره را بدون دردسر انجام دهید.
  • هر محصول یا خدمت را بدون در نظر گرفتن درآمد ماهیانه می توانید تهیه کنید.
  • مدیریت مالی بهتری روی درآمد خود خواهید داشت.
  • این امکان برای شما فراهم می شود؛ تا هزینه خریدهای خود را در یک بازه زمانی قابل کنترل افزایش دهید.
  • پس انداز ماهیانه بیشتری خواهید داشت.

آشنایی با صنعت لندتک و سیستم امتیازدهی نوین

در حال حاضر شرکت های متعددی در حوزه صنعت لندتک مشغول فعالیت هستند و با شرایط ویژه به متقاضیان دریافت تسهیلات، خدمات خود را ارائه می دهند.

در این میان آنچه حائز اهمیت است، شرایط امتیازدهی به مشتریان می باشد. این شرایط باید به گونه ای باشد که مشکلاتی که در گذشته برای دریافت وام وجود داشته است برطرف شود.

با وجود سیستم های امتیازدهی نوین، خرید اقساطی لوازم خانگی برای مشتریان بسیار آسان خواهد شد. استفاده از این تسهیلات برای خریدار و فروشنده دارای سود است. به طور مثال با خرید مبل اقساطی هم فرد خریدار از محصول استفاده می کند و هزینه آن را در طی زمان طولانی تری پرداخت می کند و هم اینکه فروشنده، محصول خود را فروخته و کسب و کارش رونق پیدا کرده است.

استفاده از تسهیلات شرکت های ارائه دهنده خدمات نوین مالی به شما کمک می کند تا بدون داشتن بودجه کافی برای خرید خدمت یا کالای مورد نظرتان، آن محصول را تهیه کرده و درآمد ماهیانه را خود را پس انداز نمائید. همچنین اگر پول کافی داشته باشید، با خرید اقساطی می توانید درآمد خود را سرمایه گذاری کنید.

همچنان با ما همراه باشید، در ادامه مقاله مطالب بیشتری در این خصوص خواهیم گفت.

معرفی قسطا ، پیشرو در ارائه خدمات نوین مالی

قسطا ، یکی از ارائه دهندگان خدمات مالی در صنعت لندتک است که سال هاست در این حوزه به طور فعال مشغول خدمت رسانی است و تا کنون توانسته است به طور کامل رضایت خاطر تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

یکی از سیاست هایی که قسطا به منظور تسهیل امر خرید برای مشتریان در نظر گرفته است، ارائه نوعی کارت اعتباری به نام قسطا کارت است. شما از طریق دریافت قسطا کارت می توانید نقدا خرید کنید و هزینه آن را بعدا به صورت اقساط ماهیانه به قسطا بپردازید.

به این ترتیب شما به راحتی خرید اقساطی لوازم خانگی را انجام خواهید داد، بدون نیاز به ضامن و با حداقل نرخ سود. حتما تعجب کردید! نه دوستان، این یک واقعیت است، شما می توانید به آسانی مبل اقساطی ، تلویزیون اقساطی و … را با همین شرایط خریداری نمائید. لطفا همچنان با ما همراه باشید و ادامه مقاله را به دقت مطالعه کنید.

چرا خرید اقساطی از طریق قسطا؟

اغلب، افراد از اینکه امکان دریافت وام به راحتی برای آن ها امکان پذیر نیست، شاکی هستند. به این دلیل که نه تنها ارائه مدارک لازم کاری زمان بر است، بلکه پیدا کردن ضامن معتبر و قابل قبول نیز بسیار سخت و طاقت فرساست.

از طرفی پرداخت سودهای کلان برای دریافت انواع وام از بانک ها و موسسات مالی مشتریان را به صدا درآورده است.

قسطا هر دو مشکل را برای متقاضیان دریافت تسهیلات حل کرده است. شما برای گرفتن امتیاز از قسطا ، لازم نیست ضامن داشته باشید. سیستم امتیازدهی نوین قسطا، بدون ضامن است و بر اساس اعتبار خودتان، تسهیلات دریافت می کنید.

قسطا مجهز به یک سیستم اعتبارسنجی است که از طریق آن اعتبار مشتریان بررسی شده و برای این منظور شما تنها لازم است که یک دسته چک معتبر داشته باشید.

نرخ سود بازپرداخت خرید با کارت اعتباری درمجموعه قسطا ، حداقل میزان ممکن است و شما مجبور به پرداخت سودهای کلان برای دریافت امتیاز از قسطا نخواهید بود.

قطعا دوست دارید بدانید که چگونه می توانید از خدمات قسطا بهره مند شوید؟

خرید اقساطی  لوازم خانگی از طریق قسطا

برای خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن و با حداقل نرخ سود لازم است که به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید.

پس از ورود به سایت لازم است که ابتدا برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن می توانید برای دریافت قسطا کارت ، ثبت سفارش کنید. مراحل ثبت سفارش قسطا کارت را به طور کامل در وب سایت قسطا می توانید مشاهده کنید.

سخن پایانی

اگر برای خرید کالا یا خدمت مورد نظرتان، بودجه کافی داشته باشید؛ همیشه می توانید محصول مورد نیازتان را تهیه کنید. اما شما نمی خواهید تمام پول نقد خود را از دست بدهید؛ درست است؟ با خرید اقساطی ؛ قدرت خرید بیشتری خواهید داشت و همچنین اندوخته خود را نیز حفظ کرده اید. چرا که داشتن پس انداز نقدی برای موارد ضروری  و غیرقابل پیش بینی، امری ضروری است. منتها پیدا کردن مجموعه ای معتبر در این زمینه دشوار است که علاوه بر تعهد و سابقه خوب کاری، کمترین کارمزد را نیز دریافت کند. قسطا، پیشرو در صنعت لندتک می تواند در این زمینه به شما کمک کند. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت در خدمت شما هستیم.

از توجه و همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.