13 مدل از گوشی های جدید شیائومی لو رفتند

به تازگی شاهد لو رفتن 13 مدل از گوشی های چینی شیائومی در منابع مختلف بودیم. برخی از مشخصات گوشی های نام برده نیز فاش شده اند. همراه چیکاو باشید.  

شیائومی با تاسیس گروه MIUI Pioneer، توانسته ارتباط خوبی را با کاربران خود ایجاد کند. اما به نقل از Gizmochina، شیائومی در نیمه دوم سال جاری میلادی نیز گوشی های زیادی را روانه بازار فروش می کند. با توجه به محصولات زیادی که توسط این شرکت تولید و عرضه شده است، ارائه محصولات جدید تعامل با مشتریان را سخت تر خواهد کرد. 

در ادامه به بیان اسم رمز های لو رفته از گوشی های جدید کمپانی چینی شیائومی پرداخته و مشخصات هر کدام را چنانچه افشا شده باشد، بیان می کنیم. 

– Evergo

– Evergreen

– Zeus

– Cupid

– Psyche

– Pissaro

– PissaroPro

– Cygnus

گفته می شود که این نسخه با پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتز، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HMX، دوربین فوق عریض، دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و احتمالاً دوربین سلفی درون نمایشگر ارائه می شود. 

– Bestla

گفته می شود که این نسخه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور ISOCELL GW3 ارائه خواهد شد. 

– Hyacinth

اطلاعات فاش شده درباره این مدل خبر از بهره گیری دستگاه از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HMX و رفرش ریت 120 هرتزی را می دهد. 

– Divine

احتمالا در این نسخه شاهد دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GW3، دوربین فوق عریض با زاویه دید 2 برابر گسترده‌تر نسبت به دوربین اصلی، دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال هستیم. 

– Lepus

در این گوشی هوشمند چینی احتمالا از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GN3 و صفحه نمایش مجهز به رفرش ریت 90 هرتزی استفاده شود. 

– Mercury 

در نهایت به نظر می رسد که این مدل نیز با دوربین اصلی 12 با پشتیبانی قابلیت Pixel Binning در کنار دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه نمایشگر با رفرش ریت 120 هرتزی روانه بازار فروش شود. 

براساس اطلاعات افشا شده احتمالا شیائومی از چند دستگاه با دوربین سلفی زیر نمایشگر و رفرش ریت 90 هرتز رونمایی می کند. البته ممکن است برخی از این مدل ها یکسان باشند و فقط بخاطر مسئله ری برند شدن دارای اسم رمز متفاوتی باشند.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.