مشکل لمس صفحه نمایش گوشی های شیائومی برای کاربران مشکل ساز شد

همان طور که می دانید کمپانی چینی شیائومی، سومین شرکت تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است. در همین راستا کاربران زیادی از محصولات این شرکت استفاده می کنند. اکنون گزارش شده است که مشکلات موجود در زمینه لمس نمایشگر گوشی های این برند چینی برای کاربران مشکل ساز شده است. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Gizmochina، شیائومی در تلاش است تا تعامل خود را به خوبی با کاربران ایجاد کرده و مشکلات آنها را حل کند. در همین راستا اقدام به تاسیس گروه MIUI Pioneer کرد. 

در حال حاضر یکی از معضلات جدیدی که بین کاربران دیده شده است مربوط به لمس نمایشگر می باشد. براساس چند ویدئو موجود در Reddit، کاربران گوشی های هوشمند شیائومی می 11 و می 11 اولترا، شیائومی می 11 لایت، شیائومی می 10 اولترا، شیائومی می 10 تی پرو، ردمی نوت 10 پرو، ردمی نوت 9 اس از این مشکل رنج می برند. 

با توجه به اینکه این معضل برای کاربران استفاده کننده از رابط کاربری  MIUI 12.0.8 نیز گزارش شده است، نمی توان آن را به رابط کاربری MIUI 12.5 نسبت داد. بنابراین از نصب به روزرسانی هایی که از سلامت آنها مطمئن نیستید بپرهیزید و مناظر آپدیت جدید این کمپانی باشید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.