آیفون 13 بدون حافظه یک ترابایتی عرضه می شود

پیش بینی می شود که اپل در سه ماه آینده از آِیفون جیدی خود با نام آِیفون 13 پرده برداری کند.با افزایش تولید ناشی از واکسیناسیون که در نیمه دوم سال جاری میلادی پیش بینی می شود، احتمال دارد که فروش آیفون 13 افزایش پیدا کند اما اپل همچنان قصد ندارد حافظه آیفون جدید یک ترابایتی کند.

منتظر حافظه 1 ترابایتی در آیفون 13 نباشید. اپل طبق برنامه ای که در گزارش ها اعلام شده قصد دارد تا به بهینه سازی ویژگی های موجود دستگاه آیفون فعلی بپردازد و آن را با نام آیفون 13 روانه بازار کند که انتظار می رود قیمتی شبیه به قیمت نسخه 12 آیفون ها داشته باشد. این احتمال بسیار زیاد است که اپل بخواهد با کوچک کردن فضای دوربین سلفی در بالای دستگاه، صفحه نمایش بزرگتری را به کاربران خود ارائه کند. از جمله دستگاه هایی که به زودی شاهد آن خواهیم بود انتظار می رود شامل iPhone 13، iPhone 13 Pro، iPhone 13 Pro Max، iPhone 13 mini باشد.

وبسایت trendForce اعلام کرده که ممکن احتمالا قیمت این سری گوشی ها همانند گذشته خواهد بود. از جمله ویژگی های سری های جدید آیفون می توان به صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، با حافظه 512 گیگابایتی، لنز اصلی ارتقا یافته همراه با لرزشگیر و سنسور شیفت اشاره کرد که احتمالا در آیفون 13 مشاهده خواهد شد. 

انتظار می رود که این سری گوشی های جدید اپل از نسل 5 ارتباطات یعنی 5G به صورت کامل پشتیبانی کند. به دلیل فروش کم نسخه مینی ایفون 12 احتمالا تمرکز اپل علاوه بر نسخه پرو آیفون 13 به نسخه مینی آن نیز معطوف خواهد بود. نظر شما درباره سری جدید آیفون چیست؟

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.