بررسی مفاد و نوع قرارداد در پروژه شمیم رحمت 3 + اقساط هزینه ها

پروژه شمیم رحمت 3 یا به عبارت دیگر نخل یکی دیگر از برج هایی می باشد که در حال حاضر در منطقه 22 تهران در حال ساخت و ساز است. این پروژه دارای مزایای بسیار خوبی است که در ادامه این بخش به معرفی و بررسی این موارد خواهیم پرداخت. یکی از مهم ترین برنامه هایی که این پروژه برای خود در نظر گرفته است، این موضوع می باشد که سهام واحد های مسکونی خود را به صورت پکهای 10 سهمی به فروش برساند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با این کار خریداران می توانند با توجه به توان و بودجه ای که دارند در این پروژه صاحب سهم باشند و بتوانند به مرور زمان پک های خود را افزایش دهند تا به تا مبلغ مورد نظر برسند.

حال اگر آنها نتوانند به این مبلغ برسند، بازهم ضرری گریبان آنها را نخواهد گرفت چراکه می توانند از سود سهام آن برج ها بهره مند شوند.

 

آنچه نیاز است تا درباره پروژه شمیم رحمت 3 و مفاد و نوع قرارداد آن بدانید:

نکته اولی که درمورد این پروژه باید بدانیم این است که برج شمیم رحمت 3 نیز مانند بقیه پروژه های بزرگ سپاه به صورت سهامی سهامی وارد بازار شده است چراکه این پروژه را باید متعلق به تعاونی هوافضای سپاه بدانیم.

به این دلیل که تعداد پرنسل آن بیشتر و بالاتر از تعداد واحد های آن می باشد، به هر کسی سهام 10 متر از پروژه می رسد، بله هرگز با 10 متر سهام یک واحد مسکونی به  شما تعلق نخواهد گرفت و برای انجام این کار باید بتوانید تا تعداد سهام خود را افزایش دهید به طوری که لااقل 9 سهم خریداری شود تا صاحب یک واحد 90 متری بشوید. در ادامه به بررسی مشخصات یکی از بهترین برج های پهنه e چیتگر با استناد به حرف های یکی از مشاوران ارشد دیار22 میپردازیم.

 

بررسی دیگر مفاد و نوع قرارداد برج شمیم رحمت 3 :

تصور کنید که شما توانسته اید 9 پک 10 متری را بخرید و اقساط ماهانه آن نیز در 9 ضرب شود. اما این پایان کار محسوب نمی شود چراکه برای تحویل شما باید مبالغی نظیر: ضریب طبقه، مبلغ پارکینگ و ضریب مرغوبیت را نیز به صورت جدا از هزینه پک ها پرداخت کنید.

 

برخی امکانات و ویژگی های برج شمیم رحمت 3 :

  • سالن اجتماعات: یکی از ویژگی های مهم این برج داشتن سالن اجتماعات زیبا و بزرگ برای برگزاری برخی مراسمات در آن می باشد.
  • 2- سالن ورزشی: از دیگر ویژگی های مهم این پروژه ساخت سالن های ورزشی مناسب برای استفاده جوانان از آنها می باشد که نکته و امکان بسیار بزرگی محسوب می شود.
  • 3-احداث استخر، سونا و جکوزی: ساخت استخر های سرپوشیده و استاندارد نیز از دیگر برنامه های جذاب این پروژه بزرگ می باشد.
  • 4-ساخت مهد کودک: یکی از دغدغه های مهم والدین امروز، تربیت فرزندان خود قبل از رفتن به مدرسه است، از این رو پروژه برج شمیم رحمت 3 در پاسخ به این دغدغه مردم، اقدام به ساخت مهد کودک در خود برج نموده است.
  • 5-ساخت لابی من 24 ساعته در برج: این پروژه به ساخت لابی من 24 ساخته پرداخته است که یک امکان فوق العاده برای سهام داران این پروژه محسوب می شود.

 

دسترسی و موقعیت برج شمیم رحمت 3

برج شمیم رحمت سه یا نخل، نزدیک به 2 بزرگراه آزادگان شمال به جنوب و همچنین در جوار اتوبان های همت و حکیم می باشد.

این برج در قسمت شرقی منطقه 22  واقع در بلوار کوهک قرار دارد. همچنین در نزدیکی این پروژه پارک جنگلی چیتگر و مجتمع تجاری تفریحی طوبی و همچنین دریاچه شهدای خلیج فارس و مرکز بزرگ تجاری تفریحی ایرانمال قرار دارد.

 

شرایط لازم جهت پیش فروش کردن و قیمت قرارداد برج شمیم رحمت 3:

پیش فروش این پروژه به این صورت است که ابتدا باید واریزی اول پرداخت شود، سپس امتیاز و بعد از آن اقساط شروع شود.

قراردادی که برای ساخت برج شمیم رحمت 3 تنظیم شده است، متری 4 میلیون و پانصد هزارتومن می باشد که قیمت علی الحساب است. بابت هر سهم 10 متری از این پروژه باید تا خرداد 1400 مبلغی بالغ بر 62 ملیون تومان واریز شده باشد.

اقساط هزینه برج شمیم رحمت 3:

اما اقساط هزینه پرداخت این پروژه به این صورت است که برای هر 10 متر سهامی که دارید مبلغ 1 میلیون و سیصد هزار تومان باید پرداخت شود که البته این اقساط ثابت نبوده و هر ساله تغییر می کنند.

مفاد و نوع قرارداد پروژه برج شمیم رحمت 3:

همانطور که اشاره کردیم، قیمت این پروژه به صورت علی الحساب می باشد و نحوه معامله و نحوه نقل انتقال این پروژه به این صورت است که ابتدا و قبل از اینکه هر گونه معامله ای انجام شود به صورت قانونی و تعاونی استعلام هایی در مورد موارد زیر گرفته می شود:

  1. شخص فروشنده حتما مالک نیز باشد
  2. شخص فروشنده باید در قید حیات نیز باشد
  3. مورد معامله ما باید فاقد هرگونه جریمه و همچنین قابل انتقال باشد
  4. مورد معامله ما به هیچ عنوان مورثی نباشد
  5. مورد معامله ما نباید به عنوان مهریه باشد

سپس امتیازی که مورد نظر این پروژه می باشد به وسیله یک فقره چک بانکی و با توافق کامل طرفین انتقال پیدا می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.