روش‌های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام

بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده در حال حاضر یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران «اینستاگرام» است. این شبکه اجتماعی بیشتر از یک بیلیون کاربر دارد که حدود ۸۰ درصد آن‌ها حداقل یک پیج بیزینسی را دنبال می‌کنند و حدوداً ۷۲ درصد آن‌ها معتقدند که حداقل یک محصول از طریق اینستاگرام خریده‌اند. در دنیای تجارت امروز اگر صاحبان کسب‌وکار از اینستاگرام برای افزایش مشتریان یا معرفی کالاها و خدمات خود استفاده نکنند در حقیقت بخش بزرگی از بازار را ازدست‌داده‌اند! روش‌های افزایش فالوور واقعی یک پیج موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

افزایش فالوور واقعی در پیج‌های تجاری اینستاگرام

همان‌طور که می‌دانید برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد:

  • برخی از این روش‌ها یک‌روزه تعداد فالوورهای شما را چندین برابر می‌کنند درصورتی‌که آن‌ها هیچ تأثیری در پیج شما ندارند.
  • بعضی از روش‌های دیگر به‌طور واقعی و تدریجی تعداد فالوورها را افزایش می‌دهد اما برای انجامان به زمان و انرژی بیشتری احتیاج دارید.

در ادامه مهم‌ترین روش‌هایی که به‌صورت رایگان باعث افزایش فالوور واقعی پیجتان می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

برای خود استراتژی و هدف مشخص کنید

برای افزایش تعداد فالوورهای پیجتان به یک استراتژی مشخص احتیاج دارید. شما باید اهداف خود را مشخص کنید به‌عنوان‌مثال یک جایگاه مطلوب در پنج سال آینده را برای کسب‌وکارتان تصور کنید سپس یک برنامه عملی طراحی کنید تا شما را به آن برساند. برای طراحی یک برنامه عملی باید با روحیه، سلیقه، جنسیت، سن و موقعیت جغرافیای مخاطبانتان آشنا باشید تا رفتارهای آن‌ها را راحت‌تر تحلیل کنید؛ همچنین باید به‌دقت رقبای خود را بررسی کنید و ارزش‌ها و اهدافتان را به‌خوبی بشناسید.

انتخاب و انتشار تصاویر باکیفیت

کاربران اینستاگرام دنبال پیج‌هایی هستند که تصاویر زیبا و باکیفیت‌تری منتشر می‌کنند. آمارهای به‌دست‌آمده نشان می‌دهد تصاویری که در آن‌ها شی‌ء آبی وجود دارد نسبت به دیگر تصاویر ۲۴ درصد بیشتر لایک می‌شوند؛ همچنین عکس‌هایی که حدود ۶۵ تا ۸۵ درصد آن‌ها روشن‌تر است محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارد. خلاقیت در عکاسی باعث متمایز شدن پیج شما نسبت به دیگر پیج‌های اینستاگرام می‌شود. شما با انتشار تصاویر زیبا فالوورهایتان را ترغیب می‌کنید تا دیگر عکس‌هایتان را ببینند یا آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

پست گذاری در زمان مشخص

یکی از راهکارهایی که می‌توانید از طریق آن توجه مخاطبانتان را به‌خوبی جلب کنید «پست گذاری منظم روزانه» است. این کار به مخاطبانتان نشان می‌دهد که کسب‌وکار فعال و سرزنده‌ای دارید. شما می‌توانید در ساعت‌های مختلف پست بگذارید و نتیجه آن را بررسی کنید سپس متناسب با نیاز و رفتار کاربرانتان محتوای خود را منتشر کنید؛ این کار باعث تحریک کاربران در لایک کردن یا کامنت گذاشتن می‌شود و به‌تدریج تعداد فالوورهایتان را به‌طور طبیعی افزایش می‌دهد. بهتر است برای صفحه خود یک سبک عکاسی منحصربه‌فرد داشته باشید تا مورد توجه کاربران بیشتری قرار بگیرید.

افزایش فالوور واقعی با انتخاب کپشن‌های جذاب

کپشن شما باید به‌گونه‌ای باشد که خیلی سریع توجه مخاطب را به خود جلب کند، برای این کار بهتر است محتوای کاربردی، خلاقانه، مختصر و مفیدی را بنویسید. اگر کپشن شما به‌صورت سؤالی باشد فالوورهایتان را به تعامل و گفت‌وگو بیشتر وادار می‌کند. شما می‌توانید از این طریق نیاز آن‌ها را راحت‌تر متوجه شوید. انتخاب هشتگ‌های مناسب در پست گذاری می‌تواند پست‌هایتان را به کاربران بیشتری نشان دهد.

استفاده از روش‌های تأثیرگذار در افزایش تعداد فالوورهای یک پیج

در کنار روش‌هایی که به‌طور طبیعی اما تدریجی تعداد فالوورهای پیجتان را افزایش می‌دهد، می‌توانید از روش‌های کوتاهی استفاده کنید که با سرعت بیشتری این کار را انجام می‌دهند. ربات نینجاگرام یکی از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام است. اینستاگرام با الگوریتم‌های جدید خود می‌تواند جلوی فعالیت ربات‌هایی که تعداد فالوورهای یک پیج را افزایش می‌دهد، بگیرد اما ربات نینجاگرام به دلیل عملکرد طبیعی‌اش به‌گونه‌ای عمل می‌کند که اینستاگرام آن را شناسایی و بلاک نمی‌کند!

طراحی این ربات به‌گونه‌ای است که اغلب کاربران فعال در اینستاگرام را فالو می‌کند و به‌راحتی متوجه واقعی یا فیک بودن فالوورها می‌شود. ربات نینجاگرام می‌تواند افرادی که در یک شهر خاص ساکن هستند یا تمام دنبال کنندگان پیج رقبایتان را فالو کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فالو کردن کاربران بر اساس هشتگ‌ها
  • امنیت بالا
  • قابلیت تعریف پروکسی
  • جذب لایک و فالوور به‌صورت ۲۴ ساعته
  • قابلیت کامنت، لایک و فالوور بر اساس فالوورهای یک پیج مشخص
  • امکان آنفالو کردن کاربرانی که فالو کرده‌اید.

برای استفاده از ربات نینجاگرام می‌توانید به سایت بهین وب دیزاین  (https://behinwebdesign.com/) مراجعه کنید و با داشتن یک کامپیوتر و اکانت اینستاگرام از قابلیت‌های متنوع این ربات بهره‌مند شوید.

معرفی کامل بهین وب دیزاین

بهین وب دیزاین به‌صورت تخصصی در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند و تا امروز آموزش‌های مختلفی را در قالب ویدئو، مقاله، کتاب الکترونیکی یا پادکست به کاربران ارائه داده است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به ترفندهای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، تکنیک‌های سئو یا طراحی فروشگاه اینترنتی علاقه‌مندید، می‌توانید از آموزش‌های این سایت استفاده کنید.

برای موفقیت در فضای اینستاگرام باید فالوورهای واقعی و زیادی داشته باشید تا مخاطبان جدید راحت‌تر به شما و کسب‌وکارتان اعتماد کنند. اگر تعامل شما با فالوورهایتان زیاد باشد، وفاداری آن‌ها نسبت به شما بیشتر می‌شود و از این طریق می‌توانید میزان درآمد، فروش یا سود خود را افزایش دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.