تایتل : قیمت تلویزیون ایرانی و خارجی موجود در بازار امروز

متا دیسکریپشن : قیمت تلویزیون ، خرید اقساطی و نقدی تلویزیون با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

تلویزیون چیست

یکی از اختراعات جالب و سرگرم کننده بشر تلویزیون است. امروزه در تمامی منازل تلویزیون وجود دارد و به جرات می‌توان گفت که جزو جدا نشدنی در لوازم برقی خانه‌هاست. به طوری که برخی از سایت‎ها تلویزیون اینترنتی رایگان را به کاربران خود ارائه می‌دهند تا بتوانند از طریق اینترنت پخش زنده تلویزیون را تماشا کرده و لذت ببرند.

اگر بخواهیم به صورت جامع به سوال تلویزیون چیست؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که در اصطلاح عام تلویزیون به معنی دیدن از فاصله‌ی دور است و یک سیستم ارتباطی برای پخش تصاویر و صوت از راه دور محسوب می‌شود. تلویزیون‎های اولیه کوچک بودند و تصاویر را بدون صوت و به صورت سیاه و سفید پخش می‎کردند اما با گذشت زمان پیشرفت کرده و به تلویزیون‌های امروزی تبدیل شدند.

تلویزیون‌های امروزی علاوه بر نمایش تصاویر با وضوح بالا دارای امکانات و فناوری‌های مختلفی از جمله اسپیکرهای قدرتمند، انواع درگاه‎های ورودی و خروجی برای متصل کردن دستگاه‌های مختلف، امکان ضبط تصاویر، امکان تماشای شبکه‌های دیجیتالی و بازی کردن هستند و در مدل‌های هوشمند امکان جستجو در صفحات اینترنت و نصب اپلیکیشن‌های متنوع را دارند. البته قیمت تلویزیون در مدل‌های هوشمند بالاتر است.

کیفیت انواع تلویزیون

در هنگام خرید تلویزیون یکی از فاکتورهایی که باید به آن دقت کنید میزان کیفیت صفحه نمایشگر است. یکی از مهم‌ترین عواملی که روی کیفیت پخش تصاویر تاثیر می‌گذارد و به احتمال قوی در هنگام خرید تلویزیون بارها به گوش شما خورده میزان رزولوشن نمایشگر است.

در تعریف رزولوشن باید بگوییم که تعداد پیکسل‌ها در سطح افقی و عمودی نمایشگر است. برای مثال شما یک تلویزیون خریداری کرده‌اید که میزان رزولوشن نمایشگر آن 1080 در 1920 است اما یعنی چه؟ عدد 1080 نشان دهنده تعداد پیکسل در سطح عمودی و عدد 1920 در سطح افقی است هر چه این ارقام بزرگتر باشند بدون شک کیفیت تصاویر بالاتر می‌رود. در ادامه شما را بیشتر با اصطلاحات کیفیت انواع تلویزیون آشنا می‌کنیم.

کیفیت اچ دی (HD)

کیفیت پخش تصاویر در این تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون‌های معمولی بالاتر است و رزولوشن کیفیتی با عدد 720 در 1280را دارند. شما با خرید تلویزیون اچ دی تصاویر را با شفافیت بیشتر، نمایش رنگ‌های بالاتر، زیاد شدن وسعت طول و عرض تصویر، صدای دیجیتال چند کاناله و … تماشا خواهید کرد.

کیفیت فول اچ دی (FULL HD)

همانطور که از نام این کیفیت پیداست کیفیتی بالاتر از اچ دی دارد. رزولوشن فول اچ دی به اندازه 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل در جهت عمودی است در نتیجه امکان نمایش کوچکترین جزییات را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کیفیت فورکی (4k)

کیفیت فورکی یک شاهکار در مقابل فول اچ دی است. اگر به دنبال تماشای فیلم‌های مختلف و بازی‌های فونبال با کیفیت عالی هستید به سراغ خرید تلویزیون فورکی بروید. علت انتخاب نام فورکی برای این کیفیت 4 برابر بودن کیفیت آن نسبت به فرمت 1080 پیکسلی است . در نهایت باید بگوییم که کیفیت تصویر 4k بالاتر از تمامی فرمت‎‌های تصویر است و از طرفی قیمت بالاتری نیز دارد.

امروزه تلویزیون‌های اچ دی کم یاب شده‌اند و طرفداران زیادی ندارند و در بازار بیشتر تلویزیون‌هایی با کیفیت بالای فول اچ دی و فورکی موجود هستند. انتخاب کیفیت تلویزیون به سلیقه و توان مالی شما بستگی دارد و اگر خواهان تلویزیون‌هایی با کیفیت بالا است به هستید به سراغ خرید از برندهای برتر چون خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون اسنوا و … بروید.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

اگر به دنبال خرید اقساطی تلویزیون در شهرهای مختلف هستید و می‌خواهید فروشگاهی را پیدا کنید که فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، تلویزیون قسطی کرج، تلویزیون قسطی شیراز و سایر شهرهای ایران را داشته باشد فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

فرقی نمی‌کند شما ساکن کدام شهر ایران هستید از طریق فروشگاه اینترنتی سل می‌توانید خرید قسطی تلویزیون از برندهای ایرانی و خارجی را انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. سل در زمینه‌ی فروش اقساطی تلویزیون شهاب، تلویزیون قسطی سامسونگ، تلویزیون قسطی اسنوا و … فعالیت دارد و امکان خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون سونیا و برندهای مختلف دیگر را با بهترین شرایط امکان پذیر کرده است.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

اگر شما ضامن معتبری ندارید و در این مورد به مشکل بر می‌خورید باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی سل، فروش اقساطی تلویزیون با سفته را برای این دسته از افراد در شرایط فروش قسطی محصولات مختلف خود از جمله تلویزیون قرار داده است.

خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت

خرید اقساطی تلویزیون با حکمت کارت به این صورت است که شما نیازی به ضامن ندارید و می‌توانید خرید خود را به صورت اقساطی با شرایط ویژه انجام دهید. برای مطلع شدن از این شرایط می‌توانید با کارشناسان  فروش سل تماس بگیرید.

مقایسه انواع تلویزیون

امروزه انواع و اقسام تلویزیون‌ها از سوی برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند. تلویزیون‎‌های ال سی دی (lcd) در رده تلویزیون‌های ارزان قیمت قرار دارند و با آمدن ال ای دی‌ها دیگر چون گذشته طرفدار ندارند. در تلویزیون‌های LED میزان کیفیت پخش تصاویر و صوت بالاتر است و امکانات مختلفی دارند. از نسل جدید ال ای دی که میزان روشنایی بالاتر و عمق سیاهی بیشتری در نمایش تصاویر ایجاد می‌کنند می‌توان به کیولد (QLED) سامسونگ و اولد (OLED) ال جی و سونی اشاره کرد.

یکی دیگر از انواع تلویزیون، تلویزیون‌های هوشمند یا اسمارت تی وی است که امکان اتصال به اینترنت و نصب انواع اپلیکیشن و بازی را برای کاربران فراهم می‌آورند، البته قیمت تلویزیون در این مدل‌ها بالاتر است. تلویزیون‌های سه بعدی نیز امکان پخش تصاویر را با استفاده از عینک‎های سه بعدی فراهم می‌کنند این تلویزیون‌ها نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارند.

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

قیمت تلویزیون همانند قیمت سایر لوازم چون قیمت کولر گازی در فروشگاه‌های آنلاین و سطح شهرمتفاوت است. بدون شک همه دوست دارند خرید خود را از فروشگاهی انجام دهند که قیمت بهتری دارد فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان برای شما است.

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت مدل‌های مختلف تلویزیون از برندهای مختلف چون قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون هایسنس، قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون تی سی ال و قیمت تلویزیون ایرانی بهترین قیمت بازار است. در نتیجه شما می‌توانید خرید تلویزیون ارزان و منصفانه‌تر از بازار را از سل انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.