فروش گلکسی زد فولد 2 در بازار های آمریکا متوقف شد

بازار ایالات متحده یکی از مهم ترین بازار های فروش برای تولیدکنندگان است که بخاطر حجم بالای فروش، یکی از اهداف اصلی شرکت های مختلف می باشد. به تازگی اخباری منتشر شده که در دسته مهمترین گزارشات چند روز اخیر قرار گرفته است. گفته می شود که فروش گوشی Galaxy Z Fold 2 در بازار های آمریکا متوقف شده است. همراه چیکاو باشید.

همچنین GsmArena در این باره می نویسد که، کمپانی سامسونگ فروش این محصول را در بازار های آمریکا متوقف کرده است. برهمین اساس زمانی که به صفحه فروش Samsung برای خرید این دستگاه مراجعه کنید با پیغام توقف فروش گلکسی زد فولد روبرو می شوید. 

این پیغام کمی عجیب است به این دلیل که پیش از این نیز فروش گلکسی زد فولد 2 سامسونگ متوقف شده بود. به همین دلیل احتمال میرود که این خطا به دلیل اشتباه تیم فنی وب سایت سامسونگ باشد! 

هم اکنون وب سایت های  Best Buy و AT&T این دستگاه را موجود دارند اما در فروشگاه های Verizon و T-Mobile دسترسی به این دستگاه وجود ندارد. بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد پس از اتمام موجودی این دستگاه فروش آن را متوقف کند. به نظر می رسد که هدف سامسونگ این است که پس از توقف تولید این محصول نسخه جدید آن را با نام گلکسی زد فولد 3 عرضه کند. زمان رونمایی این محصول جدید سامسونگ در مرداد ماه سال جاری می باشد. 

از طرفی سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد فروش گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را تا 7 میلیون دستگاه برساند. بنابراین دور از انتظار نیست که پیش از عرضه محصولات جدید این کمپانی، تولید و توزیع گلکسی زد فولد 2 متوقف شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.