سیستم عامل HarmonyOS دارای 134 هزار اپلیکیشن است

سیستم عامل هارمونی او اس که به عنوان سومین اکوسیستم‌ موبایل در جهان شناخته می شود، دارای بیش از 4 میلیون توسعه دهنده و بیش از 134 هزار اپلیکیشن می باشد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از GsmArena، گوشی هایی که در لیست دریافت سیستم عامل هارمونی او اس قرار دارند، و امکان مهاجرت به این اکوسیستم برای آنها فراهم شده است، بدون حذف داده ها و اطلاعات خود می توانند سیستم عامل اختصاصی هواوی را دریافت کنند. تنها اطلاعاتی که در این فرآیند از بین می رود،داده های مربوط به گوگل پلی می باشد. 

به گفته هواوی هم اکنون این کمپانی با بیش از 4 میلیون توسعه دهنده همکاری می کند و در حال حاضر دارای 134 هزار اپلیکیشن  با استفاده از  سرویس‌های موبایل هواوی (HMS Core) است. HMS Core روز به روز در حال پیشرفت است. کمپانی هواوی مسابقه ای را تحت عنوان  «Huawei HMS Global Application Innovation Competition 2021» طراحی کرده تا بدین طریق توسعه دهندگان را از چین، اروپا، آمریکای لاتین، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا به همکاری با خود تشویق کند. هواوی برای این مسابقه جایزه ای به مبلغ یک میلیون دلار در نظر گرفته است. بعلاوه این غول فناوری چینی قصد دارد تا به توسعه دهندگان خود خدماتی به عنوان جایزه کاربردی مانند پشتیبانی بازاریابی، منابع ابری، پاداش استفاده از سیستم پرداخت HMS Core و … را ارائه دهد.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.