نوکیا C20 پلاس با اندروید گو به صورت رسمی معرفی شد

گوشی جدید نوکیا با نام نوکیا C20 پلاس به همراه اندروید گو، صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری با ظرفیت 4950 میلی آمپر ساعتی با قیمت 110 دلار راهی بازار فروش می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از GsmArena، پیش از این در فروردین ماه شاهد معرفی گوشی سی 20 نوکیا بودیم. هم اکنون نسخه پلاس این دستگاه معرفی شده است. گوشی Nokia C20 Plus همانند نسخه پایه خود بر روی سیستم عامل اندروید 11 نسخه گو اجرا شده و به تراشه‌ی Unisoc SC9863A مجهز می باشد. این تلفن هوشمند نوکیا دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. 

به گفته HMD گلوبال، نوکیا برای محکم تر ساختن گوشی هوشمند جدید خود از پوسته‌ای یک‌تکه از جنس پلی‌کربنات با طراحی موج‌دار سه‌بعدی بهره می برد. 

گوشی سی 20 پلاس نوکیا در بخش ارائه بصری از صفحه‌نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح HD پلاس  بهره می‌برد. در بخش دوربین نیز، شاهد جایگذاری یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در شکاف قطره‌ای نمایشگر می باشیم. محفظه دایره ای شکل برجسته دوربین اصلی که در پنل پشتی طراحی شده است، میزبان دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی می باشد. 

باتری 4950 میلی آمپر ساعتی گوشی نوکیا C20 پلاس پشتیبانی از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت 110 دلار از تاریخ 26 خرداد ماه سال جاری راهی بازار فروش می شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.