مشخصات گوشی گلکسی M32 به صورت رسمی منتشر شد 

براساس جدیدترین گزارش ها، گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy M32  مجهز به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع سوپر امولد با دو نسخه رم 4 و 6 گیگابایتی به زودی روانه بازار فروش خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از GsmArena، جدید ترین نسخه خانواده M از برند سامسونگ به زودی در بازار هندوستان رونمایی می شود. در بخش طراحی شاهد ابعاد 160 در 74 در 9 میلی‌متر و وزن 196 گرم و در بخش نرم افزاری شاهد به کارگیری اندروید پیش فرض 11 برای این دستگاه هستیم. از دیگر اطلاعات منتشر شده درباره این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع پنل Super AMOLED با وضوح FHD پلاس به همراه بریدگی U شکل برای میزبانی دوربین سلفی اشاره کرد. 

گوشی هوشمند Samsung Galaxy M32 از دو نسخه رم 4 و 6 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار فروش می شود. انتظار می‌رود که سامسونگ در ساخت محصول جدید خود از تراشه هلیو G85 بهره بگیرد. 

محفظه دوربین تعبیه شده در پنل پشتی، میزبانی دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه لنز  اولتراواید 8 مگاپیکسلی، در کنار دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو و دوربین 5 مگاپیکسل عمق‌سنج را به عهده دارد.

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند گلکسی ام 32 در دو رنگ آبی و مشکی راهی بازار فروش شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.