خرید لوله و اتصالات | برترین برندهای لوله و اتصالات ساختمانی در ایران

احتمالاً برای شما نیز پیش‌آمده که برنامه‌ای برای خرید لوله و اتصالات داشته باشید؛ اما پس از یک جست‌وجوی ساده در اینترنت متوجه می‌شوید که کار به این سادگی‌ها نیست و شما با چالش انتخاب برند مناسب برای محصولات خود روبه‌رو هستید. چراکه انواع بسیار زیادی از برندهای فعال در این زمینه در کشور وجود دارند و شاید انتخاب از بین آن‌ها چندان راحت نباشد. با توجه به همین مسئله نیز در این قسمت از کشیشی به سراغ آشنایی با بهترین برندهای لوله و اتصالات ساختمانی در ایران می‌رویم پس مثل همیشه همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید بهترین برندهای لوله و اتصالات ساختمانی

همان‌طور که در مقدمه این نوشتار نیز اشاره شد، چالش انتخاب برند مناسب یکی از بااهمیت‌ترین فاکتورها در خرید به‌حساب می‌آید بنابراین در این بخش شش برند معروف و درعین‌حال معتبر و باکیفیت را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. لوله و اتصالات آذین لوله

همان‌طور که احتمالاً به گوش شما نیز رسیده است، یکی از برندهای مطرح و معروف لوله و اتصالات پلی‌پروپیلن در ایران، شرکت آذین لوله سپاهان است‌ و در همین ابتدای مقاله لازم به ذکر است که این برند به همراه نیوپایپ و نیوفلکس جز کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت مشهور گیتی پسند اصفهان هستند. به‌طورکلی محصولات آذین لوله در انواع لوله‌ها و اتصالات پلی‌پروپیلن و در دو گروه لوله‌های یک لایه و سه لایه به همراه دو رنگ سبز و سفید در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خرید شیرآلات

همچنین در همین راستا می‌توان مطرح کرد که کاهش ضریب انبساط طولی و جلوگیری از نفوذ اکسیژن و نور، طول عمر طولانی و عدم‌تغییر شکل ظاهری در هنگام جریان عبور آب گرم از ویژگی‌های خاص لوله‌های این برند است که در صنعت لوله‌کشی آب گرم و سرد کاربرد دارند. این برند دارای تائیدیه صلاحیت آزمایشگاه از سازمان ملی استاندارد در ایران، می‌باشد؛ بنابراین می‌تواند اولین و بهترین انتخاب شما به‌منظور یک خرید رضایت‌بخش از فروشگاه آنلاین کشیشی باشد.

۲. لوله و اتصالات نیوپایپ

نیوپایپ، یکی دیگر از برندهای سه‌گانه لوله و اتصالات شرکت گیتی پسند اصفهان است که محصولات لوله و اتصال پنج لایه یکی از معروف‌ترین محصولات این شرکت می‌باشد. به‌طور کلی لوله و اتصال نیوپایپ با استفاده از بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها ساخته شده‌اند و به‌عنوان یکی از اولین و مشهورترین برند لوله و اتصال پنج لایه داخلی به‌حساب می‌آیند. محصولات نیوپایپ در ابعاد گوناگون در تمامی سیستم‌های انتقال آب رایزها، دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، لوله‌کشی‌های آب سرد و گرم، گرمایش از کف و تهویه کاربرد فراوان دارند.

از طرفی انواع لوله و اتصالات پنج لایه پرسی، اتصالات 5 لایه و دستگاه پرس لوله پنج لایه و نیز اتصالات کوپلی و پرسی مخصوص از ضمانت 5 ساله شرکتی و بیمه 10 ساله برخوردار هستندلوله و اتصالات نیوپایپ ازجمله محصولاتی می‌باشند که دارای استحکام بالا، تحمل فشار زیاد و دمای 90 درجه، افت فشار حداقلی، ایمنی، بهداشتی و قیمت مناسب از است و در کنار آن دارنده گواهی فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و سازمان استاندارد می‌باشد که نمادی از مرغوبیت کالا برای این برند معروف است.

بیشتر بخوانید: خرید لوله پلیکا

۳. لوله و اتصالات نیوفلکس

نیوفلکس، درواقع یکی از سه کارخانه زیرمجموعه شرکت پردیس گسترش اسپادانا، با نام تجاری گیتی پسند اصفهان است که در سال 84 محصولات لوله و اتصال پوش فیت خود را با عنوان نیوفلکس روانه بازار کرد. درواقع محصولات لوله و اتصال نیوفلکس، در قالب چهار دسته معروف شامل، لوله‌های پوش فیت گروه B، گروه BD، گروه سایلنت و بست دیواری فاضلابی در فروشگاه‌های فعال لوله و اتصالات موجود می‌باشند. جالب است بدانید که یکی از ویژگی‌های ممتاز محصولات نیوفلکس، نسبت به دیگر محصولات پوشفیت، استفاده از حلقه آب‌بندی به شکل یک واشر لاستیکی شیاردار است؛ بنابراین این موضوع علاوه برافزایش مقاومت و جلوگیری از مشکلات ناشی از استفاده چسب، اتصال و نصب را نیز آسان‌تر می‌کند.

۴. لوله و اتصالات پلی ران

شرکت پلی‌ ران اتصال، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوله و اتصالات پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن، از اوایل دهه 50 با هدف تولید انواع محصولات ترموپلاستیک شروع به کار کرده و لوله و اتصالاتی کاربردی را به‌منظور استفاده در سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار، انتقال آب، زهکشی و پروژه‌های دفع فاضلاب تهیه و تولید نموده است. درواقع محصولات این برند در دو دسته سیستم آبیاری و کشاورزی و سیستم‌های فاضلاب ساختمانی در بازار موجود بوده و موردتقاضا می‌باشند. همچنین لازم به ذکر است که محصولات این برند، در تمام فرآیند تولید، طبق استاندارد بین‌المللی ISO 9001 – 2001 مورد ارزیابی و بررسی قرارگرفته و محصولاتی تضمینی و معتبر را به بازار عرضه می‌کنند.

۵. لوله و اتصالات پلیمر گلپایگان

این شرکت با بیش از سه دهه فعالیت در شهرستان گلپایگان یکی از قطب‌های تولیدکننده پلیکا کشور، و ازجمله برندهای مطرح درزمینهلوله و اتصالات پی‌وی‌سی محسوب می‌شود. محصولات این برند در سه دسته اصلی به بازار عرضه می‌شود. به‌طور کلی کیفیت و استاندارد بودن محصولات شرکت از یک‌سو و آزمایشگاه مجهز و همکاری نزدیک با سازمان استاندارد از سوی دیگر سبب شد تا در سال 2001 بتواند درزمینهتولید لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، به‌عنوان اولین شرکت در تدوین و بومی کردن استانداردهای اروپا شناخته شود؛ بنابراین این برند نیز می‌تواند انتخاب خوب و خوش قیمتی تلقی شود.

۶. لوله و اتصالات یاس گلپایگان

به‌طورکلی شرکت یاس گلپایگان در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را درزمینهتولید لوله و اتصالات پی‌وی‌سی آغاز کرده و ازجمله برندهایی می‌باشد که با بهره‌مندی از نشان ملی استاندارد و گواهینامه‌های بین‌المللی می‌تواند نشانی از کیفیت مطلوب محصولات باشد. جالب است بدانید که در سال گذشته این شرکت اقدام به تولید لوله و اتصالات تک لایه (پلی‌پروپیلن) نموده است که از این تولیدات در سیستم لوله‌کشی آب شرب داخل ساختمان استفاده می‌گردد. این تولیدات مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و همچنین دارای گواهی فود گرید از سازمان غذا و دارو می‌باشد.

لیست قیمت انواع لوله و اتصالات در بازار کشور

بهترین لوله‌ها با بالاترین کیفیت، آن‌هایی هستند که از مواد اولیه باکیفیت طبق استانداردهای داخلی و جهانی و به‌وسیله ماشین‌آلات مدرن و به‌روز ساخته‌شده باشند، تحمل و استحکام کافی در برابر فشارهای احتمالی را داشته باشند و علاوه بر این در شرایط محیطی مختلف دچار تغییر در خواص فیزیکی و شیمیایی نشوند. از طرفی اهمیت قیمت و ارزش خرید محصول نیز با توجه به کیفیت و برند غیرقابل‌اغماض می‌باشد. با توجه به همین مسئله نیز جای افتخار دارد که مطرح کنیم شما عزیزان می‌توانید به تمام برندهای مطرح‌شده در این نوشتار را به همراه لیست قیمت کامل آن‌ها از طریق فروشگاه کشیشی دسترسی داشته و حس یک خرید مطمئن و البته باکیفیت را تجربه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.