5 دلیل برتری هدفون های بی سیم شیائومی در بین برندهای معتبر

با پیشرفت تکنولوژی، هدفون‌های بی‌سیم هم به همان سرعت در حال رشد و پیشرفت هستند. با توجه به علاقه‌ای که جوانان امروز به این مدل از هندزفری‌ها نشان داده‌اند، برندهای مختلف با سرعت در حال تولید و ارتقاء هندزفری‌های بلوتوثی هستند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با وجود مدل‌های مختلف هندزفری بی‌سیم از برندهای متفاوت، انتخاب هندزفری بلوتوثی می‌تواند وقت‌گیر و چالش برانگیز باشد. یکی از برندهای بسیار محبوب تولید لوازم الکترونیکی در دنیا، برند خوش‌نام شیائومی است که با تولید هندزفری‌های بی‌سیم با کیفیت توانسته است طرفداران این هندزفری‌ها را راضی نگه دارد. در این مقاله قصد داریم در خصوص ویژگی‌های این هدفون‌ها صحبت کنیم و نکاتی را بیان کنیم که هنگام خرید هدفون بی‌سیم شیائومی می‌تواند به شما کمک کند و در ادامه آن، به بررسی چند مورد از پرفروش‌ترین مدل‌های هندزفری بی‌سیم شیائومی نیز بپردازیم.

در ادامه با ما همراه باشید.

 

ویژگی‌های برتر هدفون‌های شیائومی

اگر شما هم قصد خرید هدفون بی سیم شیائومی را دارید، خوب است ویژگی‌های برتر هدفون‌های این برند را نسبت به سایر برندهای بازار بدانید و با آگاهی کامل به خرید خود بپردازید.

  1. کیفیت صدا: هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی از کیفیت صدای خوبی برخوردارند و برای گیمینگ، کاربردهای عمومی و مکالمه مناسب هستند؛همچنین این هندزفری‌ها در هنگام مکالمه تا حد زیادی صدای محیط اطراف را کاهش می‌دهند.
  2. باتری قوی: مدت زمان شارژ شدن این هندزفری‌ها بسته به مدل آن‌ها متفاوت است؛ اما به طور عمومی مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد تا هندزفری‌ها کاملا شارژ شوند، و با هر بار شارژ کردن آن‌ها حدوداً ۴ ساعت قابل استفاده می‌باشند.
  3. ظاهر زیبا و راحت: تمام هندزفری‌های شیائومی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر زیبایی بسیار راحت باشند و در طولانی مدت گوش را اذیت نکنند. این اکثر مدل‌های این هندزفری‌ها دارای سه سرگوش در سایزهای مختلف‌اند تا هر شخص سایز مناسب خود را انتخاب کند و هدفون‌ها به خوبی در گوش جای بگیرند.

4.محفظه نگهدارنده قوی: محفظه نگهدارنده گوشی‌های هندزفری یکی از مهم‌ترین آیتم‌های آن است. این محفظه نه‌تنها وظیفه شارژ گوشی‌ها را بر عهده دارد بلکه باید از پس محافظت از آن‌ها نیز به خوبی برآید.

شیائومی به این موضوع توجه ویژه داشته است و محفظه‌های نگهدارنده هندزفری بی‌سیم شیائومی به خوبی از پس این کار بر می‌آیند. شارژ شدن این محفظه‌ها با توجه به مدل آن‌ها، دو ساعت و نیم تا چهار ساعت به طول می‌انجامد و برای ۳ یا ۴ شارژ کامل گوشی کفایت می‌کند.

  1. قیمت: ایرپاد‌های موجود در بازار قیمت‌های بسیار بالایی دارند. اما قیمت هندزفری شیائومی با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آن بسیار ارزان‌تر از سایر هندزفری‌های موجود در بازار است.

 

سه مدل از محبوب‌ترین هندزفری‌های شیائومی

مدل Redmi AirDots2

اگر به دنبال خرید هندزفر ‌های ضد آب شیائومی هستید، این مدل یک گزینه ایده آل برای ورزش یا پیاده روی زیر باران است.

این مدل هدفون بی سیم شیائومی مناسب برای گوش‌دادن به پادکست، کتاب‌های صوتی و موسیقی در حین کار، ورزش، پیاده‌روی می‌باشد و مناسب انجام بازی‌های ویدیویی نیز است؛ همچنین کیفیت صدای خوبی دارد و بسیار سبک است.

دکمه‌های روی سطح آن به استفاده راحت‌تر از این هدفون کمک می‌کنند. شارژ باتری تا ۴ ساعت را پوشش می‌دهد و شارژ ذخیره شده در محفظه نگهدارنده آن به صورت کلی ۱۲ ساعت است.

 

مدل  Haylou GT1 PRO

هندزفری هایلو یکی از پرفروش‌ترین هدفون‌های شیائومی است که به علت داشتن کیفیت صدای خوب، بدون ایجاد ناراحتی هنگام استفاده در طولانی مدت، وزن سبک و مقاومت در برابر رطوبت و آب علاوه بر طراحی زیبای این مدل، توانسته به یکی از محبوب‌ترین‌ها در بازار تبدیل شود.

اگر قصد خرید هندزفری هایلو  را دارید به این نکته توجه کنید که این هندزفری دکمه ندارد و از تکنولوژی کنترل لمسی برخوردار است و فرمان شما را با تعداد ضربه‌هایی که بر بخش لمسی آن می‌زنید دریافت می‌کند.

GT2 مدل دیگری از سری هدفون‌های هایلو است که تنها تفاوت آن با GT1 این است که بجای کنترل لمسی دکمه دارد و قیمت مناسب‌تری نسبت به آن دارد.

 

مدل Air 2S

این مدل محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل شیائومی در دنیا بوده است؛ طراحی زیبا و ساده، احساس راحتی هنگام استفاده و کیفیت صدای عالی از ویژگی‌های این مدل است. کیفیت مکالمه این مدل حتی در مکان‌های پر سر و صدا نیز مناسب است .

محفظه آن به صورت کلی ۲۴ ساعت شارژ ذخیره می‌کند که در نوع خود منحصربه‌فرد و شگفت انگیز است؛ گوشی‌های آن نیز شارژ را طولانی‌تر از سایر مدل‌ها حفظ می‌کنند. اما در نهایت قیمت هندزفری شیائومی مدل  Air 2S از دو مدل ذکر شده بسیار بیشتر است.

 

کلام پایانی

در چند سال اخیر برند شیائومی کیفیت خود را ثابت کرده و نشان داده است که به خریداران و استفاده کننده‌گان محصولاتش اهمیت زیادی می‌دهد.

اگر قصد خرید هدفون بی سیم شیائومی را دارید می‌توانید به فروشگاه جی اس کالا سری بزنید.

جی اس کالا از سال۸۷ تا امروز یکی از برترین فروشندگان لوازم دیجیتال بوده و همواره در صدد این است که مشتریان، خریدی ایمن و راحت داشته باشند؛ به همین منظور علاوه بر ضمانت اصالت و گارانتی کالاهای موجود در این فروشگاه، جی اس کالا تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه هم دارد؛ در کنار این‌ها، گزینه پرداخت در محل را هم به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد تا خریداران با خیال راحت‌تری خرید خود را انجام دهند. در صورت تمایل می‌توانید به سایت آن‌ها به نشانی jskala.com مراجعه کنید.

از اینکه تا انتها همراه ما بودید سپاسگزاریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.