با بررسی عملکرد گوشی پوکو M3 Pro، عمر باتری این محصول مشخص شد

پوکو در تولید گوشی های میان رده بسیار موفق بوده است. یکی از گوشی های اقتصادی این برند، M3 Pro می باشد که میزان دوام باتری آن را در این مقاله بررسی کرده ایم. همراه چیکاو باشید.

گوشی Poco M3 Pro 5G حدود دو هفته گذشته با تراشه دایمنسیتی 700، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی معرفی شد. در همین راستا مجموعه GsmArena به تازگی به بررسی عملکرد و میزان دوام باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه پرداخته است. 

بازدهی بسیار خوب باتری این گوشی در بخش ترکیبی عدد 121 ساعت را ثبت کرده است. بر همین اساس عمر باتری این دستگاه در رتبه فوق العاده ای قرار دارد. پوکو ام 3 پرو در بخش تماس 3G نیز تا 32 ساعت دوام می آورد. در حالت وبگردی و با رفرش ریت 90 هرتزی، دوام باتری این گوشی اقتصادی 18 ساعت ثبت شده است. ماندگاری این گوشی هوشمند در بخش پخش ویدئو با رفرش ریت 60 هرتزی، بازدهی 16:30 ساعتی را ازآن خود کرده است. 

شارژر 18 واتی گوشی اقتصادی پوکو M3 Pro 5G نیز در نیم ساعت اول اتصال ، تا  33 درصد شارژ می‌شود. در ادامه، زمان کامل شدن شارژ این گوشی هوشمند حدود 2 ساعت گزارش شده است. این زمان 2 ساعته کم نیست اما برای یک گوشی میان رده آزار دهنده نمی باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.