راه‌های افزایش بازدید از سایت

افزایش بازدید سایت، هدف مشترک همه کسب‌وکارهای آنلاین است و هر سایتی تلاش می‌کند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، ترافیک ورودی بیشتری را جذب کند. جذب ترافیک بیشتر، به معنای افزایش تعداد سرنخ فروش است که این نیز متعاقباً به افزایش میزان فروش و درآمد می‌انجامد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

علی‌رغم اینکه محتوای ناب و رعایت جنبه‌های محتوایی و فنی سئو، اهمیتی انکارناپذیر در افزایش بازدید سایت دارند، اما مطمئناً روش‌های دیگری هم هستند که با بهره‌گیری هوشمندانه از آن‌ها، می‌توانید برای سایتتان بازدید به‌مراتب بیشتری بگیرید. در ادامه با 4 مورد از بهترین روش‌های افزایش ترافیک سایت، آشنا می‌شویم.

  1. استفاده از شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، ابزارهایی بسیار کارآمد برای افزایش بازدید سایت هستند که اگر از آن‌ها درست استفاده کنید، می‌توانید شاهد جهش چشمگیری در میزان ترافیک سایتتان باشید. جالب است بدانید که تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال 2020 بالغ بر 3.6 میلیارد نفر برآورد شد و انتظار می‌رود که این تعداد کماکان افزایش داشته باشد. این رقم نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی مانند دروازه‌هایی هستند که دسترسی شما را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف امکان‌پذیر می‌کنند.

جهت دیدین آموزش های اینستاگرام به این صفحه از سایت چیکاو مراجعه کنید.

افزایش بازدید سایت با استفاده از سوشیال مدیا چه به‌صورت رایگان و چه از طریق تبلیغات پولی، جز از طریق تدوین یک استراتژی بازاریابی درست امکان‌پذیر نیست. انتخاب شبکه‌های استراتژیک (با توجه به کسب‌وکار شما)، تولید محتوای کاربرپسند و استفاده از عبارات کوتاه و جذاب برای دعوت به اقدام، ازجمله مهم‌ترین اصول فعالیت تجاری اثربخش در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند.

 

  1. بازاریابی ایمیلی

افزایش بازدید سایت از طریق ارسال ایمیل، یکی از روش‌های شناخته‌شده و درعین‌حال مؤثر است که هنوز هم کارایی و محبوبیتش را حفظ کرده است. این استراتژی به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های بازاریابی‌تان را متناسب با مخاطبانی که برای آن‌ها ایمیل می‌فرستید، سفارشی‌سازی کنید و از این طریق در ایجاد درگیری ذهنی مثبت برای آن‌ها موفق‌تر باشید. گزارش پایگاه معتبر HubSpot از افزایش 20 درصدی میزان درگیری مخاطبان با ایمیل در سال 2020، سندی بر درستی این ادعاست. موفقیت این استراتژی به عوامل مختلفی بستگی دارد که استمرار، شخصی‌سازی پیام و تدوین یک تقویم زمانی برای ارسال منظم ایمیل‌ها، ازجمله مهم‌ترین این عوامل هستند.

  1. لینک سازی (بک لینک)

بک‌لینک‌ها، لینک‌هایی هستند که کاربران را از سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما هدایت می‌کنند و امروز به‌عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های افزایش بازدید سایت، کاربرد گسترده‌ای دارند. بک‌لینک‌ها علاوه بر ایجاد ترافیک مستقیم، بر بهبود رتبه صفحات وب‌سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو نیز تأثیر زیادی می‌گذارند و از این طریق، زمینه ورود مخاطبان بیشتر را به سایت فراهم می‌کنند.

نکته مهمی که باید درباره تأثیر بک‌لینک‌ها بر افزایش بازدید سایت بدانید این است که کیفیت همواره بر کمیت ارجحیت دارد. این بدان معناست که تأثیر یک بک‌لینک از وب‌سایت مرتبط و معتبری که رتبه بالاتری از شما دارد، از تأثیر صد بک‌لینک از وب‌سایت‌های ضعیف‌تر، به‌مراتب بیشتر است. بااین‌حال، شرط گرفتن بک‌لینک از وب‌سایت‌های محبوب و معتبر، داشتن محتوای مناسبی است که برای بازدیدکنندگان، ارزش معنادار خلق کند. اگر محتوای شما نادرست باشد یا ارزش چندانی نداشته باشد، طبیعتاً هیچ سایتی، با لینک دادن به وب‌سایتتان، اعتبارش را مخدوش نمی‌کند.

  1. ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی PPC (پرداخت هزینه به‌ازای هر کلیک)

شما بارها با سه یا چهار لینک اولی که بعد از جستجوی یک عبارت در صفحه نتایج گوگل ظاهر می‌شوند و در کنارشان، علامت Ad به چشم می‌خورد، برخورد کرده‌اید. این لینک‌ها همان کمپین‌های تبلیغاتی پولی یا غیر رایگانی (PPC) هستند که صاحبان کسب‌وکارهای مختلف آن‌ها را در گوگل ایجاد می‌کنند. تبلیغات PPC یکی از سریع‌ترین روش‌های افزایش بازدید سایت و همین‌طور بهبود نرخ تبدیل آن (تا 50%) است.

کسب نتایج مطلوب از ایجاد و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی PPC توجه به جنبه‌های مختلفی را می‌طلبد که انتخاب کلیدواژه‌های مناسب، خلق پیام‌های مختصر و گیرا و طراحی لندینگ پیج جذاب، از مهم‌ترین این جنبه‌ها محسوب می‌شوند.

با آذرآنلاین، گام اول را در مسیر تجارت آنلاین، مطمئن و محکم بردارید

افزایش بازدید سایت، لازمه‌ی افزایش فروش و کسب درآمد از تجارت آنلاین است که در این مطلب، 4 راهکار مؤثر را برای این منظور خدمتتان معرفی و تشریح کردیم.

راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای، از مهم‌ترین گام‌های آغاز کسب‌وکار الکترونیک است. واضح است که تا وب‌سایتی وجود نداشته باشد، افزایش بازدید سایت هم معنایی پیدا نمی‌کند. داشتن یک وب‌سایت خوب و بی‌نقص، پایداری و دسترس‌پذیری آن را در هر لحظه از شبانه‌روز برای بازدیدکنندگان تضمین می‌کند.

ثبت دامنه ir و هاست، از الزامات اولیه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت هستند که اگر به دنبال یک مرجع مطمئن برای این منظور هستید، ما شرکت آذرآنلاین را به‌عنوان یکی از برترین گزینه‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت علاوه بر فروش انواع دامنه و ارائه خدمات هاستینگ، هرآنچه را برای مدیریت وب‌سایتتان نیاز است، با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن به شما عرضه می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.