فهرست گوشی های هواوی که امکان نصب هارمونی او اس 2 را دارند، منتشر شد

اخیرا لیستی از گوشی های برند هواوی منتشر شده که احتمالا محصولات موجود در این فهرست پس از ارائه سیستم عامل هارمونی 2 امکان نصب آن را دارند. همراه چیکاو باشید.

احتمالا دارندگان محصولاتی مانند میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس، میت 40 آر اس، میت ایکس 2، نوا 8، نوا 8 پرو و میت پد پرو بتوانند سیستم‌عامل هارمونی 2 را جایگزین سیستم عامل اندروید موجود در دستگاه خود کنند. البته توجه داشته باشید که، این لیست هنوز نهایی نشده است. 

همان طور که پیش تر در چیکاو گفته شد، در تاریخ 12 خرداد ماه شاهد برگزاری کنفرانس رسمی هواوی برای رونمایی از سیستم عامل هارمونی 2 و هواوی واچ 3 و سری پی 50 هواوی خواهیم بود. 

در ادامه تلاش های هواوی برای از دست ندادن جایگاه خود در بازار گوشی های هوشمند، عملکرد سیستم عامل هارمونی 2 بسیار با اهمیت می باشد. 

همچنین به دلیل تحریم های ایالات متحده همکاری شرکت کوالکام با هواوی قطع شد و این کمپانی برای تأمین تراشه های مورد نیاز خود با شرکت های مدیاتک و سامسونگ همکاری کند. گرچه مشکل اصلی کمپانی هواوی کمبود تراشه نبوده بلکه عدم پشتیبانی گوشی های جدید این کمپانی از خدمات گوگل پلی می باشد. اکنون این مشکل نیز به لطف سیستم عامل این شرکت چینی مرتفع خواهد شد. 

هواوی تصمیم دارد تا اواخر سال 2021 میلادی، بیش از 300 میلیون دستگاه را به سیستم عامل هارمونی 2 مجهز کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.