نسخه بتا اندروید 12 به قابلیت مخصوص به بازی مجهز می شود

همان طور که می دانید اندروید 12 ویژگی ها و قابلیت های مختلفی از قبیل دسترسی به Google Assistant از طریق کلیک بر روی دکمه پاور دستگاه، ارائه رنگ های متنوع و با بهره مندی از سبک طراحی Material You و سایر گزینه هایی که مربوط به بخش نرم افزاری می شود، را ارائه می دهد. ویژگی جدیدی که در نسخه بتا اندروید 12 کشف شده است، مربوط به پشتیبانی از بخش مخصوص بازی در می باشد. همراه چیکاو باشید.

وب سایت phonearena، درباره قابلیت Digital Rebeling این گونه توضیح می دهد که این ابزار امکان ایجاد محدودیت در تعداد دفعات استفاده از گوشی هوشمند و تلفن همراه را برای کاربران فراهم می کند.

کاربر Reddit، برای دسترسی به زمان بندی بازی ها آدرس  Digital Wellbeing>Do not Distur را گزارش کرده است. پس از مراجعه به این آدرس از آیکون چرخنده به صفحه مربوط به منوی بازی با حالت بهینه سازی، شمارنده fps(فریم بر ثانیه) و همچنین گزینه ضبط صفحه نمایش در حین بازی و اشتراک گذاری آن در یوتیوب، دسترسی پیدا می کنید.

با توجه به اینکه، این گزینه برای همه کاربران نمایش داده نمی شود، برخی معتقدند که، بین این حالت مخفی بازی در اندروید 12 و Digital Wellbeing ارتباطی وجود ندارد.

گرچه AndroidAuthority اسکرین شاتی از صفحه ی مربوط به این ویژگی را منتشر کرده است اما، گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود به این قابلیت اشاره ای نکرده است. بنابراین باید تا ماه سپتامبر که اندروید 12 برای عموم آماده می شود منتظر بمانیم.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.