جزئیات دوربین‌ گلکسی زد فولد 3 منتشر شد

گلکسی زد فولد 3 یکی از پرچمداران تاشو سامسونگ است که، قرار است در مرداد ماه به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی تاشدنی با دوربین پنج گانه و دوربین سلفی زیر نمایشگر ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

براساس اطلاعاتی که به تازگی افشا شده، مشخص می شود که تنها دوربین سلفی قسمت داخلی آن، از این تكنولوژي بهره مند می شود. به گفته FrontTron در توییتر، یک افشاگر معروف، دوربین‌ سلفی تعبیه شده در زیر نمایشگر Galaxy Z Fold 3، دارای سنسور 16 مگاپیکسلی بوده که صفحه داخلی و بزرگ آن را به صورت یکدست نشان می دهد. جالب است بدانید که این فناوری به تازگی تحت عنوان یک ویدئو در فروشگاه Display Week 2021 به نمایش گذاشته شده که با نام  «دوربین زیر پنل (UPC)» شناخته می شود. 

دوربین‌ سلفی دوم که دارای سنسور 10 مگاپیکسلی است نیز به صورت سوراخ نمایشگر روی قسمت تا شده و صفحه خارجی گوشی جایگذاری شده است. 

گفته می شود که در بخش دوربین های پشتی شاهد به کارگیری از لنز های قوی نباشیم و این گوشی تنها به لنز تله فوتو با زوم 2 برابری مجهز باشد. براین اساس احتمالا دوربین های این محصول تاشدنی سامسونگ نسبت به نسل قبلی آن یعنی گلکسی زد فولد 2 پیشرفتی نداشته باشد.

به گفته برخی از شایعات احتمالا می رود که گوشی تاشو این کمپانی کره ای با صفحه نمایش 6.2 اینچی خارجی و 7.5 اینچی داخلی که هر دو از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کنند، معرفی شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.