گوشی پیکسل 6 پرو گوگل با دوربین 50 مگاپیکسلی ارائه می شود

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره جزئیات سری جدید گوشی های کمپانی گوگل با نام پیکسل 6 منتشر شده است. براین اساس، یکی از گوشی های جدید این شرکت با پشتیبانی از فناوری 5G و بهره مندی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی راهی بازار فروش می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از گیزمودو، کمپانی گوگل قصد دارد تا در آینده نزدیک سه محصول خانواده خود را با نام های پیکسل 6،پیکسل 6 پرو و پیکسل 5a رونمایی کند. 

پادکست جدید منتشر شده توسط وب سایت اندروید پلیس به تاریخ رسمی رونمایی این گوشی هوشمند اشاره می کند. براساس این پادکست اگر گوگل با کمبود تراسه مواجه نشود در اکتبر سال جاری رویداد معرفی محصولات خود را برگزار می کند. چنانچه با کمبود تراشه مواجه شود احتمالا رویداد معرفی در ماه نوامبر انجام می شود. 

از مهم ترین ویژگی های گوشی پیکسل 6 گوگل می توان به صفحه نمایش 6 اینچی از نوع OLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز به همراه باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. 

بارزترین ویژگی های گوشی پیکسل 6 پرو گوگل نیز شامل مواردی مانند بهره مندی از نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED، با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد. 

از دیگر ویژگی های مشترک این دو دستگاه می‌توان به پشتیبانی از قابلیت هایی مانند فناوری 5G، شارژ بی سیم و UWB اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.