آنر 50 با رنگ زرد و تراشه‌ اسنپدراگون 778G ارائه می شود

مشخصات گوشی پرچمدار آنر با رنگ زرد و مجهز شدن به تراشه‌ اسنپدراگون 778G و پشتیبانی از خدمات گوگل پلی تایید شده است. این گوشی بالا رده قرار است در سراسر جهان عرضه شود. این گوشی به عنوان عضو پایه و اقتصادی تر خانواده Honor 50 عرضه می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Gizmochina، سومین رنگ این گوشی نیز در تصاویری که به تازگی منتشر شده اند لو رفت. گوشی آنر 50 علاوه بر رنگ Elegant Yellow که ترکیبی از زرد و تا حدودی سبز است در دو رنگ دیگر آبی و بنفش ارائه می شود.

جورج ژائو، مدیر عامل اصلی آنر، خبر همکاری آنر با شرکت کوالکام را اعلام کرد. به لطف همین همکاری گوشی های سری 50 آنر به پردازنده های کوالکام مجهز می شوند. پردازنده های این کمپانی در گوشی های دیگر آنر مانند آنر 50 پرو پلاس استفاده خواهد شد.

حساب آلمانی توییتر آنر در پاسخ به EqualLeaks، یکی از کاربران آلمانی توییتر، مبنی بر پشتیبانی گوشی های پرچمدار جدید آنر از سرویس خدمات گوگل پاسخ داده است که این موضوع مورد تأیید آن‌ها می باشد. بنابراین احتمال پشتیبانی گوشی های آنر از خدمات گوگل پلی افزایش می یابد. اما هنوز مشخص نیست که آنر بتواند بذای گوشی های جدید خود به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 11 و نسخه های بالاتر آن را دریافت کند یا خیر. با این حال امیدواریم که، بر خلاف گوشی‌های اخیر این شرکت چینی، شاهد چنین موضوعی نباشیم.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.