گوشی Reno 5A اوپو به صورت رسمی معرفی شد

گوشی میان رده اوپو با نام Reno 5A با بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 765G در ژاپن معرفی شد. گوشی های میان رده اوپو در تمام کشور های دارای محبوبیت زیادی در بین کاربران هستند. همراه چیکاو باشید.

پیش از این نتیز شاهد معرفی گوشی میان رده اوپو با نام Reno 5Z بودیم. گوشی جدید این کمپانی در گزارشی که توسط Gizmochina منتشر شده، در دسترس می باشد. گرچه هنوز تمام مشخصات گوشی هوشمند جدید اوپو معرفی نشده اما به نظر می رسد که شاهد محصول جالبی از سمت این کمپانی باشیم. 

رینو 5A با صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع  پنل LTPS IPS LCD به همراه وضوح +FHD، پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتزی و نرخ حساسیت لمسی 180 هرتزی و مجهز به قابلیت نمایش 16.77 میلیون رنگ (گستره رنگی 8 بیت) می باشد. این نمایشگر گواهینامه IP68 را نیز دریافت کرده است.

از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می توان به پشتیبانی از اینترنت 5G به صورت SA/NSA و رابط کاربری ColorOS 11.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد. در بخش سخت افزاری گوشی Reno 5A از پردازنده اسنپدراگون 765 جی با 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 استفاده شده است. 

محفظه مستطیل شکل دوربین چهارگانه متشکل از سنسور های 2+2+8+64 مگاپیکسل می باشد. این دوربین از قابلیت های عکاسی فوق عریض و ماکرو بهره می برد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر جایگذاری شده است. 

گوشی رینو 5A با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر 18 واتی، ارائه می شود. هنوز تاریخ رسمی توسط OPPO برای عرضه این محصول به بازار های فروش اعلام نشده است.

منبع https://www.gizmochina.com/2021/05/21/oppo-reno5-a-launch-price-specs-features/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.