ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro به صورت رسمی در مالزی رونمایی شد

همانطور که میدانید ریلمی زیر مجموعه کمپانی اوپو است. گسترش و رشد این کمپانی در تمام زمینه ها دیده می شود. امروز شاهد معرفی ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro از همین کمپانی هستیم. همراه چیکاو باشید.

پیش هز این نیز درباره ساعت Realme Watch 2 با نمایشگر 1.4 اینچی از نوع پنل IPS LCD که گواهینامه IP68 را کسب کرده است، گفتیم. هم اکنون نیز به نقل از Gizmochina ریلمی نسخه پرو ساعت Realme Watch 2 را منتشر کرده است. 

از ویژگی های نمایشگر ساعت هوشمند جدید ریلمی می توان به صفحه نمایش با قطر 1.75 اینچ، وضوح تصویر آن، 320 در 285،رفرش ریت 30 هرتزی و بیشینه نوری 600 نیتی اشاره کرد. 

برای تامین انرژی این ساعت هوشمند از باتری 390 میلی آمپر ساعتی با طول عمر 14 روز استفاده شده است.

از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند چینی می توان به کسب گواهینامه IP68، بهره گیری از سنسور هایی مانند سنجش میزان ضربان قلب، سنجش غنای اکسیژن خون و قابلیت پایش کیفیت خواب اشاره کرد.

از امکاناتی که ساعت هوشمند Realme Watch 2 Pro در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به مواردی مانند رسم نمودارهایی مخصوص، تغییرات ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، امکان قدم شماری و اندازه گیری میزان کالری سوزانده شده، استفاده از GPS دو فرکانسه و تشخیص حدود 90 ورزش اشاره کرد. 

در نهایت ساعت هوشمند ریلمی Watch 2 Pro با قیمت 72 دلار عرضه می شود.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.