وضعیت قرنطینه در ترکیه چگونه است؟

وضعیت قرنطینه در ترکیه در این روزها رو به پایان است اما شرایط سفر به این کشور چگونه پیش خواهد رفت؟ در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طبق گفته دولت ترکیه، قرنطینه کامل این کشور در 27 اردیبهشت پایان یافته اما محدودیت های جزئی تا 11 خرداد ادامه دارد. پس از آن تردد و سفرها در سطح شهرهای ترکیه با رعایت پروتکل های بهداشتی آزاد می شود. البته توریست ها از قوانین قرنطینه معاف هستند.

شرایط قرنطینه در ترکیه

شرایط قرنطینه در ترکیه به این شکل بود که تردد در سطح شهر به غیر از موارد ضروری ممنوع شده بود. در شرایط جدید رفت و آمد از ساعت 21 تا 5 ممنوع است. همچنین مدارس و دانشگاه ها نیز به صورت غیر حضوری به کار خود ادامه می دادند. اما این سخت گیری در مورد توریست ها وجود ندارد. اوایل خرداد با پایان یافتن محدودیت ها، مسافران بسیار راحت تر می توانند به این کشور سفر کنند و لذت بیشتری از سفر خود ببرند.

 

وضعیت کرونا در ترکیه

وضعیت قرنطینه در ترکیه به این علت وضع شد که در ماه های گذشته آمار کرونا در این کشور اوج گرفته بود و دولت ترکیه قصد داشت تا جلوی سرعت رشد آن را بگیرد. با این قرنطینه، آمار کرونا در این کشور کاهش پیدا کرد. با این حال، حدود یک چهارم از مردم ترکیه یعنی 22 میلیون نفر تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند و 9 میلیون نفر نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

 

سفر به ترکیه در وضعیت قرنطینه

در دوران کرونا می توان به ترکیه سفر داشت. زیرا وضعیت قرنطینه و محدودیت ها در ترکیه در اوایل خرداد متوقف می شود. اما همانند گذشته، ایرانیان برای سفر به این کشور، نیاز به انجام تست کرونا (PCR) دارند. این تست باید تا 72 ساعت قبل از پرواز انجام شده باشد و همچنین آزمایشگاه آن نیز باید مورد تایید ایرلاین مورد نظر باشد.

سفر به آنتالیا ترکیه در وضعیت قرنطینه

 

سفر به آنتالیا در دوران کرونا

آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای ساحلی جذاب ترکیه بسیار مورد استقبال گردشگران کشور ترکیه است. آنتالیا به ویژه در تابستان با وجود تفریحات آبی فراوان، آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری بسیار پرطرفدار است.

تورهای آنتالیا به صورت هفتگی ارائه می شود. زیرا پروازها از ایران به سمت آنتالیا به صورت هفتگی است. بنابراین امکان سفر 3 یا 4 روز به آنتالیا وجود ندارد. شما می توانید برای رزرو تور آنتالیا از خدمات آژانس مسافرتی مهرپرواز استفاده کنید.

هزینه سفر به آنتالیا با توجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند به اینجا بروند به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد.

 

سفر ارزان به ترکیه در وضعیت قرنطینه

شما برای این که سفری ارزان به این کشور داشته باشید می توانید از هتل های ارزان و مقرون به صرفه و همچنین پرواز با ایرلاین های داخلی استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما استفاده از تورهای لحظه آخری است. شما می توانید با تور لحظه آخری آنتالیا و تور لحظه آخری استانبول سفر ارزانی به این کشور حتی با وجود کرونا داشته باشید.

از خوبی های تور لحظه آخری آنتالیا این است که قیمت پایین تری نسبت به تورهای عادی دارد و این مورد به این دلیل است که این تورها در لحظات آخر بسته شدن تور و برای تکمیل ظرفیت ارائه می شوند. شما با رزرو این تورها در آژانس هواپیمایی مهرپرواز، می توانید سفر با تور ارزان آنتالیا را تجربه کنید.

رعایت پروتکل های بهداشتی در آنتالیا

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.