راهنمای خرید بهترین تور تابستانی در ایام کرونا

در این روزهای کرونایی سفر کردن محدودیت های زیادی دارد و مسافران برای اینکه بتوانند از مرز خارج شوند باتوجه به شرایطی که برای مسافرت دارند می بایست از یکسری قواعد نیز پیروی کنند و به همین دلیل ما در این بخش قصد داریم تا شما را در امر خریدن تور خارجی و داخلی مخصوصا به مقاصد پرطرفدار و شهرهایی که پذیرای شما هم وطنان عزیز هستند کمک کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در تورهای خارجی و داخلی از چه خدماتی میتوان بهره مند شد؟

  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت خرید تور هوایی)
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان انگلیسی و کشور مقصد
  • بلیط اتوبوس یا قطار (در صورت خرید تور زمینی)
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • رزرو هتل

مسیرهای مهم برگزاری تورهای تابستانی

باتوجه به اینکه تابستان در اصل فصل توریستی اکثر کشورهای دنیا و همچنین شهرهای کشور است در این فصل تمعهیدات ویژه ای باتوجه به شرایط کرونایی در نظر گرفته شده تا لذت فراوانی را از سفرتان ببرید.تور تابستان استانبول در کنار آنتالیا، کوش آداسی، ارمنستان، روسیه همواره در سال های گذشته طرفداران زیادی داشتند.

مدارک اصلی برای سفر

اگر عازم کشورهایی چون امارات، روسیه یا سایر کشورهای اروپایی هستید حتما میبایست ویزای توریستی را اخذ نمایید. البته به این شرط که بلیط هواپیما رفت و برگشت و واچر رزرو هتل را همراه خود داشته باشید و از قبل کارهای رزرو تور را انجام داده باشید. در کنار آن ارائه پاسخ منفی تست کرونا از 72 ساعت مانده به زمان سفر در آزمایشگاه های مورد تایید ایرلاین ها نیز از دیگر مدارک بسیار مهم برای سفر است هرچند که در مقاصدی همچون دبی حین رسیدن به آنجا از شما تست کووید 19 می گیرند.

ارائه تست کرونا شرط اول سفرهای تابستانی

خرید تورهای لحظه آخری

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی کوتاه تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد، به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده و آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی مثل تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان داخلی می باشند.

تور تابستان لحظه آخری نیز برای آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی نتوانستند تور مورد نظرشان را خریداری کنند این تورهای دقیقه نودی ارائه می شوند. اما چون امکان اعمال تخفیف های زیاد در تور تابستان نسبت به سایر فصول کم است. خودتان را به این که حتما می توانید ارزانترین تور تابستانی را خریداری کنید دلخوش نکنید.

تفاوت قیمت تورهای تابستانی با سایر فصول

اختلاف قیمت تورهای تابستانی با تورهای دیگر ایام سال به مقصدی بستگی دارد که قصد دارید به آن جا بروید اما اما اکثرا این اختلاف قیمت ممکن است به دو برابر هم برسد. این اختلاف قیمت حاصل از افزایش نرخ بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت است. همچنین در فصل تابستان علاوه بر اینکه امکان تجربه تفریحات ساحلی وجود دارد شما می توانید از جشنواره های گوناگونی که در طول این فصل در نقاط مختلف دنیا مخصوصا اروپا و ترکیه برگزار می شوند لذت ببرید.

الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در حیت سفر

سفرهای لوکس و ارزان با آژانس هواپیمایی الفبای سفر

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.