تبلت مقاوم Toughbook S1 پاناسونیک رونمایی شد

گرچه تبلت های مقاوم محبوبیت زیادی بین کاربران ندارند اما شرکت های مختلفی مانند پاناسونیک هنوز هم این محصولات را تولید می کنند. تبلت مقاوم Toughbook S1 پاناسونیک با قیمت 2499 و مجهز شدن به تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 660  به صورت رسمی معرفی شد. همراه چیکاو باشید.

وب سایت Gizmochina درباره این تبلت مقاوم ژاپنی اطلاعاتی منتشر کرده است. به نقل از این وب سایت، این تبلت از مودم LTE، فناوری 5G، بلوتوث نسخه‌ 5.1 و تراشه NFC  پشتیبانی می کند. 

معمولا در تبلت های مقاوم زیبایی و طراحی شیک فدای مقاوم سازی محصول می شوند. از همین رو تبلت مقاوم Toughbook S1 نیز در بخش طراحی حرفی برای گفتن ندارد. اما موفق به دریافت گواهینامه های MIL-STD810H و IP65 و IP67 شده است. اعلام شده است که این تبلت در اثر سقوط از ارتفاع تا سقف 1.5 متر کاملا مقاوم است. 

نمایشگر به کار گرفته شده در این دستگاه با قطر 7 اینچ و احتمالا از نوع TFT LCD به همراه وضوح تصویر 1280*800 ارائه می شود. 

این تبلت مقاوم سازی شده در برابر شوک های مختلف با تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت حافظه رم و 66 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. گرچه سیستم عامل پایه این تبلت 10 می باشد اما به گفته پاناسونیک تا اندروید 12 را دریافت خواهد کرد. 

کمپانی ژاپنی پاناسونیک برای تبلت مقاوم خود از باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی و 5580 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این باتری به راحتی قابل تعویض است. توان شارژر تبلت Toughbook S1 نیز 27 وات در نظر گرفته شده است.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.