دوربین مداربسته هایلوک برندی نوظهور

شرکت هایک ویژن با هدف دسترسی به حجم بیشتر از مشتریان در سال 2017 برند دوربین مداربسته هایلوک را ایجاد کرد. این برند برای هدف مشتریانی است که به دنبال محصولی با کیفیت و همچنین ارزان هستند تولید شده است. برگترین مزیت محصولات هایلوک استفاده از یک برند جهانی با قیمتی فوق العاده مناسب است که در حال حاضر محصولات مداربسته را در دو دسته ip و توربو hd تولید می کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دوربین های مداربسته هایلوک از لحاظ کیفی چیز کم از محصولات اصلی شرکت هایک ویژن ندارند. تنها تفاوت آنها به واسطه متریال آن هاست  . که تا حد کمی از کیفیت کمتری نسبت به دستگاه های اصلی تولیدی شرکت هایک ویژن برخوردار است . همچنین دوربین های های لوک HILOOK از ابعاد کوچک تری نسبت به دوربین های شرکت مادر خود بهره می برند . که به واسطه ی این دو تفاوت این دوربین ها و تجهیزات مربوط به آن از قیمت کمتری ، نسبت به دوربین های هایک ویژن برخوردار است.

محصولات هایلوک بسیاری از ویژگی های پیشرفته از محصولات حرفه ای دوربین مداربسته هایک ویژن را شامل میشوند از جمله:مادون قرمز قدرتمند برای دید در شب، عملکرد بسیار بالا در نور پایین، فناوری پیشرفته فشرده سازی و تشخیص حرکت.سری دوربین های مداربسته هایلوک و  دستگاه های ضبط کننده هم در سیستم آنالوگ hd و هم در سیستم ip موجود است.HILOOK طیف گسترده ای از دوربینها را ارائه می دهد تا کاربر بتواند دوربین مناسب خود را برای نیاز های خود نعیین کند. این محصولات شامل طیف وسیعی از لنزها، رنگ ها و قابلیت هایی است که میتوانند باهم ترکیب شوند تا بهترین عملکرد را در هر شرایطی داشته باشند.ضبط دوربین های مداربسته HILOOK را می توان به راحتی به شبکه محلی برای دسترسی از راه دور به اینترنت شبکه خانگی متصل کرد و امکان مشاهده تصویر زنده و ضبط شده را در رایانه شخصی، تبلت و  تلفن همراه شخصی با استفاده از مرور گر وب و یا برنامه های تلفن همراه فراهم کرد.

ویژگی‌های دوربین مداربسته هایلوک

1.قیمت مناسب

طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی و امنیتی برند هایلوک مانند دوربین های مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هایلوک مطابق با بهترین استانداردهای کیفیت و ایمنی طراحی شده اند. قیمت دوربین هایلوک با یک نسبت هزینه به عملکرد باور نکردنی، سری هایلوک دارای پیشرفته ترین ویژگی ها به نسبت قیمت آن است.  های لوک یک رویکرد کاملا جدید برای سیستم نظارت تصویری با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. قیمت مناسب محصولات HiLook باعث می شود تا مشتریان خرید آسانتری داشته و به راحتی موارد ارزان تر اما بی کیفیت را از لیست پیشنهادی خود حذف کنند.

 

2.تکنولوژی WDR

قابلیت wdrهایک ویژن  باعث می گردد تا یکنواختی نور در تصویر به هنگام تابش های نوری در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسی بل WDR، که در دوربین های تحت شبکه هایلوک وجود دارد، رنگ های دقیق و واقعی را به هنگام تابش نور مستقیم آفتاب به لنز به نمایش می گذارد. در این محیط ها، دوربین های معمولی تصاویری تار و پرنور را ارائه می دهند. اما دوربین مداربسته هایلوک تصاویری با رنگ های زنده و با جزئیات دقیق را ارئه می دهند.

تکنولوژی EXIR

قابلیت مادون قرمز برای تصویربرداری در شب و محیط تاریک ضروری است. نسخه 2.0قابلیت exir هایک ویژن  دارای کارایی بالایی برای نظارت در شب است، و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و وجود آن برای مواقع کم نور یا تاریکی مطلق ضروری است.

3.فشرده سازی H.265+

کدک H.265+ نه تنها مصرف پهنای باند را کاهش می دهد بلکه همچنین نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر را نیز برطرف ساخته و عملکرد کلی سیستم را تا 83٪ افزایش می دهد. در مقایسه با  H.265، کدک H.265+ می تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقایسه با H.264، می تواند از چهار برابر تعداد دوربین ها یا بیشتر پشتیبانی کند. با های لوک در زمان و منابع شما صرفه جویی می گردد.

دوربین تحت شبکه هایلوک

محصولات تحت شبکه هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک و مرکز کنترل تحت شبکه ( NVR ) وجود دارند.دوربین هایip هایلوک برای سیستم های دوبین های مداربسته برای محیط های داخلی و خارجی با قابلیت های: POE، LED  هایی که داخل خود دوربین برای دید در شب استفاده شده اند و پوشش دهی یک منطقه بزرگ برای هر سیستم نظارتی مناسب هستند.دوربین های IP به بسیاری از ویژگی های مناسب دوربین ها مجهز هستند که استفاده از آن ها در سیستم نظارتی بسیار ساده است. قابلیت انتقال تصویر هایلوک از دیگر ویژگی های این برند است.

با توجه به قیمت مناسب مشخصات فنی ویژه ای را ارائه می کند ، برخی از مهمترین ویژگی های آن عبارتند از :

فشرده سازی هوشمند ۲۶۵+

حداکثر رزولوشن دوربین ۴ مگا پیکسل

پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0

تکنولوژی هوشمند WDR برای ارائه تصاویر با کیفیت و رنگ مناسب

دوربین آنالوگ اچ دی هایلوک

دوربین های سری آنالوگ های لوک، دارای قابلیت فشرده سازی H.264+ هستند و می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن تصویر تا 3 مگاپیکسل ارائه دهند. این دوربین ها دارای نسخه 2.0 از قابلیت اکسیر هستند به همین جهت دارای کارایی بالایی در استفاده از نور مادون قرمز در شرایط نوری نامساعد هستند. شما می توانید تجهیزات و دستگاه های هایلوک، خود را به راحتی با آخرین نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هایلوک مدیریت کنید. این نرم افزار با تمامی محصولات برند HiLook سازگار است. این نرم افزار مدیریت تصویری چند منظوره (VMS) دارای ویژگی هایی از قبیل نمایش زنده، ضبط ویدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتیبان گیری فایل ها، ذخیره سازی برنامه ریزی شده، مدیریت زنگ هشدار، و ….می باشدنرم افزار IVMS4200 هایک ویژن  انتخابی مناسب برای مدیریت پروژه های کوچک و متوسط است.

محصولات آنالوگ هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک توربو اچ دی و DVR این شرکت می باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این سری از محصولات عبارتند از:

فشرده سازی ۲۶۴+

حداکثر رزولوشن دوربین ۳ مگا پیکسل

پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0

انتقال تصویر دوربین تا DVR تا فاصله ۱۲۰۰ متر

سازگاری با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 

هایلوک با همه برند ها سازگار است!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد که هایلوک را از سایر برند های امنیتی جدا می کند سازگاری است .این به این معنی است که این برند بر خلاف بسیاری از سایر برند ها با تمامی دستگاه های دیگر تولیدی سایر برند ها همخوانی دارد.

علت این امر این است که این دستگاه ها کلید osd(کلید منو) را دارا هستند .دوربین های این مجموعه این قابلیت را دارند تا با تمامی دستگاه های سایر برند ها متصل شوند . همچنین دوربین های با رزولوشن بالای این برند این قابلیت را دارند تا در دستگاه های ضعیف تر کیفیت پایین تری را (حتی آنالوگ) به کاربر ارائه دهند.در سمت دیگر دستگاه های دی وی ار این مجموعه نیز این قابلیت را دارند . این دستگاه ها با سایر دوربین های برند های دیگر متصل شده و کیفیت فوق العاده ای را از خود ارائه میدهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.