نسخه پایه گوشی آنر 50 اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 775G می باشد

به نظر می رسد که نسخه پایه گوشی آنر 50 به پردازنده اسنپدراگون 775G مجهز شوند و سری پرو و پرو پلاس آن از تراشه اسنپدراگون 888 بهره مند باشند. همراه چیکاو باشید.

با توجه به تحریم های آمریکا علیه کمپانی چینی هواوی، آنر مدتی است که مستقل از هواوی عمل می کند. در اصل برخلاف هواوی آنر می تواند از محصولات کوالکام استفاده کند. در نتیجه Honor محصولات کوالکام را جایگزین تراشه های کرین سیلیکون که ساخت شرکت Huawei بود کرد. 

گویا سری 50 گوشی های آنر در سه نسخه متخلف ارائه می شوند. به نقل از GsmArena، نسخه پایه آنر 50 با پردازنده اسنپدراگون 775G و گوشی آنر 50 پرو و آنر 50 پرو پلاس با پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام راهی بازار فروش می شوند. این خبر را افشاگری چینی در فضای مجازی منتشر کرده است. 

چندی پیش شاهد معرفی تراشه اسنپدراگون 870G کوالکام با شماره مدل SM7350 برای گوشی های میان رده پریمیوم بودیم. پس از آن کوالکام تراشه دیگری را از سری 7 ارائه کرد که مشابه مدل 780G است اما با تغییرات جزئی طراحی شده است. این تراشه، اسنپدراگون 775G با شماره مدل SM7325 می باشد. 

آنر بر خلاف هواوی می تواند از محصولات شرکت آمریکایی کوالکام و همچنین خدمات کامل گوگل مانند پلی استور و اپلیکیشن‌های اختصاصی این شرکت استفاده کند. گرچه هنوز تاریخ معرفی گوشی های Honor 50 مشخص نشده است اما انتظار می رود که خرداد ماه سال جاری شاهد معرفی آنها باشیم.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.