اسپاتیفای، تجربه موسیقی بدون محدودیت

اگر شما جزو طرفداران موزیک باشید، حتما نام اپلیکیشن اسپاتیفای را شنیده‌اید و می‌دانید این برنامه یکی از محبوب‌ترین و پرقدرت‌ترین برنامه در حوزه‌ی موزیک است. برنامه اسپاتیفای حدود 12 سال قبل طراحی شده و پس از به‌روزرسانی‌های متعدد توانسته کیفیت بسیار بالایی را به دست بیاورد و همین موضوع باعث شده که بیش از 240 میلیون کاربر از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی رایگان و پرمیوم به کاربران خود خدمات ارائه می‌کند که کاربران با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانند از ویژگی‌های بی‌نظیر و بدون محدودیت آن بهره‌مند شوند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اکانت اسپاتیفای

نسخه‌ی رایگان اسپاتیفای: با نصب نرم‌افزار و ایجاد حساب کاربری در اسپاتیفای می‌توانید از این اپلیکیشن فوق‌العاده استفاده کنید اما در نسخه‌ی رایگان این برنامه محدودیت‌هایی وجود دارد که با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید این محدودیت‌ها را از بین ببرید.

برای مثال در نسخه‌ی رایگان تمامی آلبوم‌ها به صورت شافل است و نمی‌توانید یک آهنگ خاص را برای شنیدن انتخاب کنید. البته محدودیت نسخه‌ی رایگان به همین‌جا ختم نمی‌شود بلکه تبلیغات آزاردهنده می‌تواند یکی از اصلی‌ترین مواردی باشد که باعث آزار کاربران می‌شود.

نسخه‌ی پرمیوم اسپاتیفای: با پرداخت مبلغ اندکی می‌توان حساب کاربری را به نسخه‌ی پرمیوم ارتقاء داد البته این موضوع برای افرادی که در ایران هستند کار دشواری است زیرا برای پرداخت محدودیت‌هایی وجود دارد؛ اما وب‌سایت پریمیو این مشکل را برطرف کرده و شما همراهان عزیز می‌توانید، درخواست خرید اکانت اسپاتیفای را ثبت کنید تا خرید اکانت اسپاتیفای قانونی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

تفاوت اکانت اسپاتیفای پریمیوم با رایگان

  • محدودیت در آلبوم‌های جدید: تفاوتی ندارد که شما از کدام اکانت اسپاتیفای استفاده می‌کنید زیرا در هر صورت می‌توانید از موزیک‌های فوق‌العاده‌ی موجود در این برنامه لذت ببرید اما اگر شما از نسخه‌ی رایگان این برنامه استفاده می‌کنید برای شنیدن آلبوم‌های جدید باید دو هفته منتظر بمانید اما با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید بدون محدودیت در زمان از جدیدترین آلبوم‌های موجود استفاده کنید.
  • از شر تبلیغات مزاحم راحت شوید: افرادی که از نسخه ی ویژه اسپاتیفای استفاده می‌کنند، می‌توانند از شر تبلیغات مزاحم راحت شوند زیرا با خرید اکانت اسپاتیفای هیچ‌گونه تبلیغی به شما نمایش داده نمی‌شود. نسخه ی رایگان دارای تبلیغات ویدیویی یا بنری است که در هنگام استفاده از برنامه باید آن‌ها را ببینید.
  • استفاده آفلاین از اسپاتیفای: این مورد می‌تواند مهم‌ترین مزیت خرید اکانت اسپاتیفای دانست زیرا اکانت های رایگان برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت متصل شوند و در حالت آفلاین نمی‌توانند موزیک‌ها را گوش کنند. در نسخه پرمیوم می‌توان هر موزیکی را که می‌خواهید دانلود کنید و حتی بدون دسترسی به اینترنت از آن‌ها استفاده کنید.

 

در این بخش به 3 مورد از مزایای خرید اکانت اسپاتیفای اشاره کردیم، البته مزیت استفاده از این نوع اکانت بسیار زیاد است اما در این قسمت به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم. اگر قصد خرید اکانت اسپاتیفای فمیلی یا اسپاتیفای خانوادگی را دارید، می‌توانید از سایت پرمیوم استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن اکانت قانونی را خریداری کنید و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.