شیائومی Mi CC10 احتمالا به تراشه‌ اسنپدراگون 870 مجهز می شود

براساس افشایی که به تازگی در شبکه Weibo منتشر شده است احتمالا گوشی شیائومی می CC10 با پردازنده نیمه پرچمدار اسنپدراگون 870 راهی بازار فروش می شود. همراه چیکاو باشید.

 این افشاگر در ادامه مطالب خود اضافه کرده است که این گوشی هوشمند جدید شیائومی  باتری 4360 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. همچنین صفحه نمایش به کار گرفته شده در دستگاه خمیده می باشد. 

وب سایت Gizmochina نیز در این باره می نویسد که، توافق نامه همکاری مشترکی که شیائومی و Meitu در سال 2019 امضا کرده بودند به حالت تعویق درآمده و شرکت Meitu درخواست لغو مجوز استفاده از تلفن های هوشمند خود را به شیائومی داده بود. به همین دلیل به نظر می رسید که شیائومی تولید گوشی های سری CC را به تعویق بیندازد. اما هم اکنون شاهد انتشار اخبار مختلف درباره تولید و طراحی گوشی Mi CC10 هستیم.

براساس جدیدترین اطلاعاتی که این افشاگر منتشر کرده، در گوشی جدید شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 870 استفاده شده است. این پردازنده شبه پرچمدار از کمپانی کوالکام از یک هسته اصلی با سرعت 3.2 گیگاهرتز و سه هسته عملکردی دیگر ARM Cortex-A77 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز تشکیل شده است. به علاوه از چهار هسته کم مصرف ARM Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. همچنین یک مودم کوالکام X55 5G مبتنی بر  Sub-5 و mmWave و باند های جهانی 5G با حداکثر سرعت 7.5 گیگابایت بر ثانیه در این محصول تعبیه شده است.

 

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.