همکاری هواوی و لایکا تا آخر امسال به پایان می رسد

همکاری شرکت Huawei و Leica با گوشی هواوی P9 آغاز شد و پس از سال 2016 نیز با مشارکت این دو کمپانی گوشی های این برند چینی با دوربین های با کیفیت و توسعه یافته ای ارائه شدند. اکنون اعلام شده است که همکاری این دو شرکت تنها تا پایان امسال ادامه خواهد داشت. همراه چیکاو باشید.

اکانت توییتری RODENT950 که به نوعی با کمپانی چینی هواوی در ارتباط است، اعلام کرده است که، هواوی P50 آخرین پروژه مشترک این شرکت چینی با شرکت دوربین ساز آلمانی لایکا خواهد بود. 

وی در توییت دیگری به این نکته اشاره کرده است که از این پس تنها شاهد درج نام “Co-Engineered With Leica” در این گوشی های هواوی خواهیم بود و عملا هیچ مشارکتی بین این دو کمپانی وجود نخواهد داشت. به نظر می رسد که به دلیل تحریم های ایالات متحده، شرکت چینی هواوی در فشار و تنگنا قرار گرفته و بخش تولید گوشی های این کمپانی با افت روبرو شده است. 

 رندر های منتشر شده از شارپ AQUOS R6، خبر از همکاری مشترک بین شرکت های شارپ و لایکا را تایید می کنند، اما هنوز مشخص نیست که این همکاری به همین محصول محدود می شود یا طولانی مدت ادامه دارد. 

این افشا کننده که پیش از این اطلاعاتی درباره رندر های قاب پشتی گوشی هواوی P50 منتشر کرده بود، اعلام کرده است که احتمالا شاهد همکاری بلند مدت کمپانی Leica با شیائومی باشیم. وی در ادامه توییت خود افزود، احتمال می رود که شیائومی از سیستم عامل مخصوص هواوی، HarmonyOS، در گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.