سامسونگ نمایشگر امولد با تراکم پیکسلی 1000ppi تولید می کند

گزارشات مختلف خبر از تولید نمایشگر های با فناوری پیشرفته ای توسط کمپانی سامسونگ را تایید می کنند. این نمایشگر امولد با تراکم پیکسلی 1000ppi تا سال 2024 عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

به نقل از sammobile، سامسونگ در ساخت این پنل از بستر پیشرفته TFT که ده برابر از نمونه های موجود در بازار سریع تر است به همراه فناوری AMOLED استفاده می کند. این کمپانی ادعا کرده است که قصد دارد صفحه نمایش جدید خود را لا وضوح بالا و قیمت مقرون به صرفه تر از مدل های ترانزیستور های نازک ارائه کند. 

گرچه از نظر تئوری به نظر می رسد که  یک صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 1000ppi برای هدست های واقعیت مجازی(VR) بهینه است، اما تاکنون کمپانی Samsung علاقه ای به این نوع محصولات نشان نداده است. 

جالب است بدانید که، براساس پژوهش های انجام شده توسط کارشناسان TrendForce، تعداد محصولات مجهز به نمایشگر امولد با افزایش 30 درصدی همراه خواهد بود. بر همین اساس انتظار می رود که سهم پنل های LCD با کاهش 33 درصدی همراه باشد و این نوع پنل را تنها در گوشی های میان رده و پایین رده اقتصادی ببینیم. بنابراین در گوشی های پرچمدار شاهد استفاده از نمایشگرهای امولد خواهیم بود. با این حال تنها در مدل های فوق پیشرفته با طراحی های مدرن شاهد به کارگیری این نوع صفحه نمایش خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.