تصاویر اوپو Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus منتشر شد

اخیرا تصاویر و ویژگی های فنی گوشی های اوپو رینو 6 پرو و رینو 6 پرو پلاس منتشر شده است. احتمالا سری Reno6 با سه عضو به زودی ارائه شود. همراه چیکاو باشید.

تاییدیه جدیدی که رینو 6 به تازگی دریافت کرده است، خبر از بهره مندی این محصول از شارژر 65 واتی می دهد. هر چه به رونمایی از گوشی های جدید اوپو نزدیک می شویم، شایعات و گمانه زنی های بیشتری در سایت های مختلف به چشم می خورد. خبر منتشر شده از تاییدیه 3C با همان مدل نامبر PEQM00 دیده می شود. در نتیجه این همان شماره مدلی است که ویژگی های آن لو رفته بود. براساس این تاییدیه گوشی رینو 6 با پشتیبانی از فناوری 5G و شارژر 65 واتی ارائه می شود. 

به تازگی، تصاویر رینو 6 پرو و رینو 6 پرو پلاس در TENAA دیده شده است. در تصاویر زنده منتشر شده از OPPO Reno6 Pro، دیده می شود که پنل پشتی شیشه ای بوده و  محفظه دوربین چهارگانه به همراه لوگو و فلش LED نیز در قاب پشتی قرار دارند. 

نمایشگر 6.55 اینچی به کار گرفته شده در این دستگاه وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتزی را ارائه می دهد. حفره مخصوص دوربین سلفی نیز در نمایشگر دیده می شود. همانطور که در تصاویر می بینید این گوشی با طراحی خوبی ارائه می شود. و قصد دارد تا با همین طراحی خوب کاربران را جذب کند. همچنین اوپو برای این گوشی هوشمند از تراشه دایمنسیتی 1200 با لیتوگرافی 6 نانومتری به همراه پشتیبانی از فناوری 5G استفاده کرده است. در این محصول نیز باتری با ظرفیت اسمی 4400 میلی آمپر ساعت که از دو باتری 2200 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است، به چشم می خورد. 

تصاویر منتشر شده از رینو 6 پرو پلاس در TENAA خبر از طیف گردنیت سفید و آبی، پنل پشتی از جنس شیشه که میزبانی محفظه بزرگ دوربین چهارگانه را به عهده دارد، به چشم می خورد.

نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی هوشمند از نوع OLED می باشد و وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتزی را ارائه می دهد. قلب تپنده این پرچمدار اوپو اسنپدراگون 870 در نظر گرفته شده است. 

باتری اوپو Reno 6 Pro Plus نیز دارای ظرفیت اسمی 4400 میلی آمپر ساعتی بوده و  از دو باتری 2200 میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است. توان شارژر در این نسخه نیز 65 واتی می باشد. 

تمام گوشی های سری رینو 6 اوپو با رابط کاربری ColorOS 11.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شوند. گرچه هنوز تاریخ معرفی رسمی این گوشی ها مشخص نشده است اما انتظار می رود که به زودی شاهد رونمایی آنها باشیم.

 

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.