به روزرسانی MIUI 12.5 برای ردمی نوت 10S و ردمی K30 Pro منتشر شد

در حالی که بسیاری از کاربران شیائومی به سرعت به روزرسانی های این شرکت اعتراض دارند، این کمپانی سعی دارد تا عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد به همین منظور هر چند روز یکبار شاهد ارائه آپدیت جدید برای گوشی های این برند چینی هستیم. در همین راستا آپدیت MIUI 12.5 برای گوشی های  ردمی نوت 10S و ردمی K30 Pro ارائه شد. همراه چیکاو باشید.

حدود دو ماه پیش  گوشی‌های سری ردمی نوت 10 ارائه شدند، یکی از اعضای این خانواده مدل نوت 10S بود که با تراشه مدیاتک Helio G95، دوربین اصلی چهارگانه‌ 64 مگاپیکسلی و قیمت پایه 229 دلار راهی بازار های فروش جهانی شد. این گوشی میان رده هم اکنون در گروه دستگاه هایی که آپدیت MIUI 12.5 برای آن در دسترس است،قرار گرفته است. ناگفته نماند که Redmi Note 10S پیش از این نیز برای برخی از بازار های با رابط کاربری MIUI 12.5 ارائه شده بود.

پیش از این نیز گفته بودیم که شیائومی قصد دارد گوشی Redmi Note 10S را با رابط کاربری MIUI 12.5 راهی بازار های فروش هند کند. به روزرسانی رابط کاربری این گوشی میان رده همراه با پچ امنیتی آوریل و با حجم 2.6 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد.  بعلاوه فریمورهای نسخه‌های مختلف این گوشی در بازارهای اروپا و بازارهای جهانی به ترتیب با نام “V12.5.3.0.RKLEUXM” و “V12.5.5.0.RKLMIXM” منتشر شده است. 

گوشی های Redmi K30 Pro و Redmi K30 Pro Zoom که پرچمداران سابق بازار چین بودند نیز به رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز می شوند. این آپدیت به صورت پایدار و نهایی بوده و از آنجایی که اسم رمز هر دو گوشی یکسان است، این آپدیت به صورت همزمان برای دو دستگاه، در دسترس قرار گرفته است. احتمالا همراه با این به روزرسانی 3.7 گیگابایتی، پچ امنیتی آوریل هم عرضه می شود. همچنین نسخه فریمور آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 ردمی K30 Pro و نسخه زوم آن، “V12.5.2.0.RJKCNXM” نام دارد.

همان طور که می دانید نام نسخه جهانی این دستگاه OPPO F2 Pro است. هنوز تاریخ عرضه رابط کاربری MIUI 12.5 برای پوکو F2 پرو مشخص نشده است اما احتمالا تا یک الی دو ماه آینده در دسترس قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.