مشاوره تخصصی طراحی سایت

فرایند موفقیت یک وب‌سایت به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد که از قرار دادن آنها مانند یک پازل در کنار هم، موفقیت نهایی حاصل می‌شود. یکی از این موارد بسیار مهم، مشاوره حرفه‌ای طراحی سایت است که در آشفته بازار طراحی سایت، می‌تواند کمک مؤثری برای هر کسب و کار باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قطعاً در شروع هر کاری اگر از افراد متخصص و با تجربه آن حوزه مشاوره گرفته شود، نتیجه‌ای که در نهایت حاصل می‌شود رضایت بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

در این مقاله ما نگاهی داریم به فرایند مشاوره طراحی سایت و عوامل تأثیر گذار بر آن که از شما دعوت می‌کنیم تا پایان، همراه ما باشید …

 

عناوینی که در این مقاله میخوانید:

  1. پیش نیازها برای طراحی سایت چیست؟
  2. اطلاع از هزینه نهایی و زمان بندی برای تحویل پروژه
  3. مشاوره، برای کاهش اشتباهات احتمالی
  4. ایا بعد از راه اندازی سایت به مشاوره نیاز است؟
  5. روند انجام مشاوره طراحی سایت چگونه است؟

 

پیش نیازها برای طراحی سایت چیست؟

در جلسه‌ای که شما برای اولین بار به مشاوره طراحی سایت می‌روید، در رابطه با سایتی که می‌خواهید طراحی کنید باید یکسری از اطلاعات را به تیم مشاوره طراحی سایت ارائه دهید. تا بتوانند بهترین ویژگی‌ها و پلتفرم‌ها را برای طراحی سایت شما به کار ببرند.

به طور کلی، شما باید در هر حوزه‌ای که نیاز به طراحی سایت دارید؛ مثل طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، پزشکی، خبری و غیره آن دسته از امکاناتی را که نیاز دارید، در اختیار تیم مشاوره طراحی سایت قرار دهید تا بهترین خروجی به شما تحویل داده شود. در نظر داشته باشید هرچقدر جزئیات دقیق‌تری در جلسه مشاوره شما بیان شود خروجی نهایی بسیار عالی و مورد رضایت شما خواهد بود.

https://hamyar.dev/eshopland/

اطلاع از هزینه نهایی و زمان بندی برای تحویل پروژه

می‌توان گفت که هزینه‌ی طراحی سایت، یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد علاقه‌مندند از آن آگاهی داشته باشند. معمولاً با سرچ کردن در گوگل، نمی‌توانید اطلاعات دقیقی نسبت به هزینه‌ها به دست بیاورید زیرا معمولاً این قیمت‌گذاری ها تا حد زیادی کلی است و تقریباً چیزی عایدتان نمی‌شود. علاوه بر هزینه، شما از میزان زمان‌بندی شده برای شروع طراحی و تحویل سایت نیز نمی‌توانید اطلاعات جامع و کاملی به دست بیاورید؛ بنابراین بهترین راه، برای اینکه از میزان هزینه و زمان‌بندی اجرا به خوبی آگاهی داشته باشید این است که با مشاوران تخصصی در زمینه طراحی سایت در ارتباط باشید.

 

از طریق مشاوره تخصصی طراحی سایت، اشتباهات خود را کاهش دهید

اگر شما کارفرما و یا صاحب کسب و کاری هستید و گاهاً بین شما و مشتری‌هایتان به دلیل مشکلات فنی سایت اختلافاتی پیش میاید، بهترین راه برای کاهش اختلافات به وجود آمده، مشاوره گرفتن از یک فرد یا یک تیم مشاوره است که در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد. زیرا یک مشاور طراحی سایت، می‌تواند تمام این اشتباهات را به حداقل برساند. همچنین در جلسه مشاوره سعی کنید این اشتباهات را به طور دقیق بازگو کنید تا بهترین راه حل ها به شما پیشنهاد و اشتباهات به کمترین حالت ممکن برسند.

در نظر داشته باشید که هر چقدر میزان اشتباهات احتمالی موجود در سایت کاهش یابد کاربران ورودی به سایت شما رضایت بیشتری خواهند داشت.

رضایت بیشتر نه تنها باعث افزایش ورودی سایت شما می‌شود بلکه سیگنال‌های خوبی را به موتورهای جستجو می‌دهد که این سایت دارای محتوای مناسب برای کاربر هدف خود می‌باشد.

در چند سال اخیر میزان رضایت کاربر یا به طور دقیق‌تر تجربه کاربری بهتر، یکی از فاکتورهای رتبه بندی در موتورهای جستجو به شمار می‌رود.

https://hamyar.dev/corpoland/

آیا بعد از راه اندازی سایت به مشاوره طراحی سایت نیاز است؟

صرفاً با ساختن و یا داشتن یک سایت، نباید فکر کنید که دیگر کار، تمام است.

این اشتباهی است که بسیاری از افراد دچار آن می‌شوند؛ اما شما با خواندن این مطلب می‌توانید از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید. بهترین کار در این زمینه می‌تواند، مشاوره گرفتن از تیم مشاوره‌ای که سایت را برایتان طراحی کرده است باشد. مثلاً شما از آنها در زمینه‌های مختلفی مانند تولید محتوا، تبلیغات بنری، سئو، بخش فنی و پشتیبانی، بروز رسانی‌ها و غیره سؤالاتی را مطرح کنید. همچنین درباره برنامه‌های آینده سایت نیز با تیم طراحی صحبت کنید تا بتوانید بهترین نیروهای انسانی و منابع مهم فنی را برای گروه پشتیبانیِ سایت خود فراهم کنید.

مشاوره تخصصی طراحی سایت

روند انجام مشاوره طراحی سایت چگونه است؟

  • پیدا کردن یک مرکز مشاوره خوب برای طراحی سایت
  • ثبت درخواست مشاوره طراحی سایت به صورت حضوری و غیر حضوری
  • پرداخت هزینه‌ی مشاوره طراحی سایت
  • شرکت در جلسات مشاوره به شکل حضوری، غیرحضوری، پیامک، تلفنی و چت
  • آماده کردن لیست سؤالات و مطرح کردن همان سؤالات در هنگام حضور در جلسه مشاوره
  • همچنین امروزه اپلیکیشن‌های زیادی در زمینه مشاوره طراحی سایت نیز وجود دارند که شما با نصب آنها می‌توانید جواب سؤال‌های احتمالی خود را به کمک آنها به دست آورید و باعث بهبود و پیشرفت سایتتان شوید. اما با این حال به یاد داشته باشید که بهترین گزینه برای حل مشکلات سایت، مشاوره گرفتن از بهترین و تخصصی‌ترین مشاوران طراحی سایت است.

 

 

سخن پایانی

تمامی خدمات مشاوره طراحی سایت در همیار توسعه رایگان میباشد.

چنانچه شما در زمینه طراحی سایت و موضوعات مرتبط با آن سوالی دارید میتوانید با تیم طراحی سایت همیار توسعه در ارتباط باشید.

شرکت همیارتوسعه در حال حاضر یکی از 5 شرکت برتر ایرانی در زمینه طراحی سایت شناخته شده است، که با در اختیار داشتن کادری متخصص و با تجربه ، آماده ارائه خدمات به شما و کسب و کارتان جهت ورود موفق به بازار کسب و کار اینترنتی میباشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.