احتمالا شیائومی در حال ساخت نسخه ضعیف‌تر ردمی K40 گیمینگ می باشد

شایعات حاکی از آن است که کمپانی چینی شیائومی قصد دارد تا نسخه ضعیف تر ردمی K40 گیمینگ را با تراشه دایمنسیتی 1100 مدیاتک راهی بازار کند. به اعتقاد این افشاگر این گوشی از صفحه‌نمایشی با وضوح 2400 در 1080 پیکسل برخوردار است. همراه چیکاو باشید.

اندکی پس از معرفی گوشی گیمینگ Redmi K40 شیائومی توانست 100 هزار دستگاه از آن را روانه بازار فروش کند. از این رو انتظار می رود که در آینده ای نزدیک شاهد محصولات جدیدی از این خانواده باشیم. به نقل از یکی از افشاگران صنعت موبایل در ویبو، تاکنون گوشی های سری K شرکت شیائومی برای کاربران آشناست اما به نظر نی رسد که شیائومی قصد دارد تا گوشی هایی تحت عنوان K Gaming را نیز تولید کند. 

از طرفی GsmArena، به نقل از افشاگری می نویسد که، در حالی که گوشی گیمینگ ردمی کی 40 از پردازنده دایمنسیتی 1200 برخوردار است، نسخه جدید آن با تراشه دایمنسیتی 1100 مدیاتک عرضه می شود. گرچه این دو پردازنده تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند با این وجود، احتمالا شاهد نسخه ضعیف تری از این گوشی باشیم. شاید این محصول تحت عنوان ردمی K40 گیمینگ لایت در دسترس کاربران قرار گیرد. براساس گمانه زنی های مختلف، این گوشی از صفحه‌نمایشی با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی بالا بهره می برد.

همچنین احتمالا در نمایشگر این تلفن هوشمند حفره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شود. امیدواریم ردمی K40 گیمینگ لایت همچون مدل K40 گیمینگ به ویژگی های خوبی از جمله صفحه‌نمایش 120 هرتز 10 بیت و اخذ گواهی +HDR10 باشد. احتمالا از جمله ویژگی هایی که نسخه لایت این دستگاه از مدل اصلی به ارث می برد شامل مواردی مانند دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 وات می باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.