جدیدترین محصولات اقتصادی اوپو معرفی شدند

محصولات مقرون به صرفه اوپو به رونمایی شدند. این محصولات شامل هدفون کاملا بی‌سیم، دستبند و تلویزیون هوشمند می باشند. کمپانی اوپو به طراحی و تولید محصولات خوش قیمت مشهور است. همراه چیکاو باشید.

این شرکت در رویداد بزرگی که به تازگی برگزار کرده است تعدادی از محصولات قیمت مناسب خود را رونمایی کرد. در این مراسم گوشی هوشمند جدیدی با نام Oppo K9 5G به همراه هدفون‌های کاملا بی‌سیم با نام Oppo Enco Air، دستبند هوشمند Oppo Band Vitality و سری جدید تلویزیون خود را با نام Oppo Smart TV K9 ارائه کرده است. در ادامه مقاله قصد داریم که مشخصات این محصولات اوپو را له اختصار توضیح دهیم.

هدفون Enco Air با یک زبان طراحی ساده و خوش آوا معرفی شده است. این هدفون از یک حالت بازی برخوردار است که تأخیر بلوتوث را به 47 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی های هدفون خوش قیمت اوپو می توان به اخذ گواهینامه IPX4 به‌منظور مقاومت در برابر نفوذ آب، با وزن 3.75 گرم و در نظر گرفتن کنترل‌های لمسی برای میزان صدا، تماس‌ها و تغییرات ردیابی ها اشاره کرد. این ایرباد با قیمت 39 دلار، بدون در نظر گرفتن تعرفه حمل و نقل، در رنگ های مشکی، آبی ک، سفید و سبز در وب‌سایت رسمی اوپو برای فروش قرار دارد.

تلویزیون‌های هوشمند OPPO K9 در سه اندازه 43 و 55 و 65 اینچی به همراه با تراشه‌ی MT9652 در دسترس کاربران قرار می گیرند. این تراشه به چهار هسته‌ی پردازشی و دو گیگابایت حافظه رم مجهز است.

نسخه 43 اینچی این دستگاه با نمایشگر OLED وضوح تصویر Full HD به همراه بیشنه‌ی روشنایی 320 نیت ارائه می شود. این مدل با بلندگوی 10 واتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ارائه شده است.

دو نسخه بزرگتر با وضوح 4K، بیشنه‌ی روشنایی 300 نیت، پوشش فضای رنگی 93 درصدی و بلندگوهای 15 واتی ارائه می شوند.

قیمت Oppo Smart TV K9 به ترتیب از کوچکترین عضو خانواده تا بزرگترین عضو معادل 275 دلار، 310 دلار و 510 دلار می باشد. چنانچه مشتری یک نسخه از گوشی هوشمند Oppo K9 را نیز خریداری کند طرح تشویقی به او اختصاص می یابد.

در پایان این رویداد نیز شاهد معرفی Oppo Band Vitality با نمایشگر امولد 1.1 اینچی، قابلیت پایش ضربان قلب، مانیتور SpO2 در زمان واقعی و ردیاب خواب و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری بودیم. دستبند هوشمند وای‌تالیتی (Vitality) که توانایی دوام 14 روزه بعد از یک بار شارژ را دارد، در رنگ‌های آبی و نارنجی به قیمت 23 دلار به فروش می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.